English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

۵ کشته و ۳ مجروح در حوادث رانندگی جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: بر اثر وقوع 3 حادثه رانندگی که طی 24 ساعت گذشته در جاده های اصفهان رخ داد 5 نفر کشته و 3 نفر نیز مجروح شدند.

5 کشته و 3 مجروح در حوادث رانندگی جاده های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری بیان داشت: در پی برخورد 2دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه کامیون ولوو در محور جندق ماموران پلیس راه خور – جندق بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که به علت تجاوز به چپ راننده خودروی سواری پژو 405 رخ داد ، راننده و 2 سرنشین دیگر این خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ پورقیصری ادامه داد: همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور مبارکه – مجلسی به علت تجاوز به چپ با خودروی پژو 405 برخورد کرد که در این حادثه نیز یک نفر از سرنشینان خودروی پراید فوت کرد.

حو.ادث رانندگی

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین دو نفر از سرنشینان خودروی پراید و یک نفر از سرنشینان پژو نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ پورقیصری به مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در جاده کمربندی خمینی شهر در برخورد با کامیون بنز اشاره کرد و گفت: برابر نظر کارشناسان عدم توجه به جلوی راکب موتورسیکلت عامل وقوع این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان  اصفهان با بیان اینکه بیشتر حوادث رانندگی در جاده های استان  بعد ازظهر و شب رخ می دهد از رانندگان خواست از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و همچنین از سرعت و سبقت غیر مجاز در راه های دو طرفه خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی