English

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان خبر داد

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم گیلان در جشن نیکوکاری/ کمک‌ها تا پایان سال ادامه دارد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان گزارشی میزان کمک‌های مردمی مردم گیلان در جشن نیکوکاری را بیش از یک میلیارد تومانی عنوان کرد.

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم گیلان در جشن نیکوکاری/ کمک‌ها تا پایان سال ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان با قدردانی از کمک‌ها و همدلی مردم نوع‌دوست استان با نیازمندان، گفت: در یک برآورد اولیه کمک مردم خیر گیلان در هفته احسان و نیکوکاری و در مراسم جشن نیکوکاری امسال به یک میلیارد و 500 هزار تومان رسیده است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان سال ادامه دارد

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا پایان سال ادامه دارد افزود: انتظار می‌رود کمک‌های مردمی تا دو میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

جشن نیکوکاری

 

 جواد زاده با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی آموزش‌وپرورش، صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی و بسیج، مراکز نیکوکاری محله و مساجد مشارکت کردند.       

توزیع ‌350  هزار پاکت نیکوکاری در سطح مدارس گیلان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان بابیان اینکه امسال 350 هزار پاکت نیکوکاری در سطح مدارس گیلان توزیع‌شده بود، ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس از طریق این پاکت‌های نیکوکاری، توسط مدیران صرف دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدارس می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست گیلان در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره‌گیری کد *8877*013# به نیازمندان و ایتام اهدا کنند.

شهرستان تالش تاکنون با جمع‌آوری 862 میلیون ریال کمک‌های مردمی بالاترین آمار را در سطح استان کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه