English

معاون استاندار گیلان:

اولویت بندی رسیدگی به مشکلات موجود در دستور کار مسئولان باشد

معاون استاندار گیلان گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی باید برای رسیدگی به نیازها و اولویت بندی رسیدگی به مشکلات موجود در دستور کار مسئولان باشد.

اولویت بندی رسیدگی به مشکلات موجود در دستور کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر جمشیدنژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به نوع خواسته های متعدد و محدودیت منابع مالی باید برای رسیدگی به نیازها و اولویت بندی رسیدگی به مشکلات موجود در دستور کار مسئولان باشد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای کمک به تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی دولت در استان افزود: نباید اینگونه تلقی شود که همه امور بر عهده دولت است بلکه نیازمندیم که با فراهم سازی شرایط لازم و حمایت های قانونی، از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه های مختلف دولتی بهره مند شویم.

جمشیدنژاد با تاکید بر لزوم معرفی و برجسته کردن مزیت های رقابتی شهرستان بندرانزلی برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی تصریح کرد: برای رونق اقتصادی استان و انجام فعالیت های موثر درراستای رونق کسب و کار و معیشت مردم باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب فعالیت های مشارکتی استفاده شود.

شورای اداری فرمانداری انزلی

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در راستای رونق اقتصادی بر اساس اولویت های موجود گفت: گیلان ظرفیت های بسیار خوبی در تولید و صادرات محصولات کشاورزی دارد که با اطلاح الگوها و رعایت استانداردهای لازم و روش های بهینه سازی تولیدات کشاورزی می توان از آنها بهره گرفت.

معاون استاندار گیلان با اشاره به وجود مجموعه ای از انواع محصولات کشاورزی در گیلان تصریح کرد: با هم افزایی و ارائه راهکارهای لازم در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب باتوجه به نگاهی که دولت نسبت به حل مشکلات دارد ، می توان رضایت حداکثری مردم را به دست آورد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی