English

شهردار رشت:

ایجاد فضای همدلی بین رسانه ها با شهرداری مشکلات شهر رشت را حل می کند/شهردار رشت سوپرمن نیست

شهردار رشت در جمع مدیران رسانه های گیلان، تعامل رسانه ها با شهرداری رشت را موجب دلگرمی خواند و بر ایجاد فضای همدلی بین رسانه ها با شهرداری پیرامون حل مشکلات شهر رشت تاکید کرد.

ایجاد فضای همدلی بین رسانه ها با شهرداری مشکلات شهر رشت را حل می کند/شهردار رشت سوپرمن نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عصر امروز مدیران رسانه های مکتوب و مجازی با شهردار رشت در اتاق وی دیدار کردند.

مسعود نصرتی در جمع مدیران رسانه های استان، تعامل رسانه ها با شهرداری رشت را موجب دلگرمی خواند و برایجاد فضای همدلی بین رسانه ها با شهرداری پیرامون حل مشکلات شهر رشت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رشت در سال 1355 جزو 5 شهر برتر کشور بوده است افزود: این شهر در سال 95 در رتبه بیست و ششم پس از شهر کرد قرار گرفت.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مشکلات شهر رشت یکباره به وجود نیامده که یک شبه نیز حل شود ادامه داد: تا کنون بالغ بر 92 میلیارد تومانب دهکاری های معوق شهرداری پرداخت شده که صرف این رقم برای شهر، می توانست در هر یک از محله ها عمران آبادی بسیاری را به وجود آورد.

وی مشکلات مجود در شهر رشت و فضای شبه برانگیز رسانه ای در این شهر را موجب فرار سرمایه گذاران از رشت دانست و گفت: برخی رسانه ها با بزرگنمایی کاری می کنند که سرمایه گذار با قرار گرفتن در جریان اخبار شهر برای سرمایه گذاری احساس ناامنی کند زیرا اینگونه به آنها القا می شود که رشت برای سرمایه گذاری ثبات ندارد.

وی با تاکید براینکه رسانه ها باید در داخل کاری کنند که مشکلات در همین شهر حل شود تصریح کرد: اکنون کاری بر زمین مانده و کسی از بیرون نمی تواند بیاید و آن را حل کند و همه ما برای حل مشکل شهر رشت باید با یکدیگر متحد شده و حرف هایمان را رو در رو بزنیم.

نصرتی با بیان اینکه بسیاری از حرف ها به جای اینکه رو در رو زده شود در رسانه ها گفته می شود ادامه داد: این مدل انتقاد درست نیست و موجب به تاخیر افتادن کارها می شود.

دیدار مجدد مدیران رسانه های گیلان با شهردار رشت در فرودین 97

وی با اشاره به بررسی و حل و فصل مشکلات فراوان در حوزه های مختلف شهری اعم از رودخانه ها، ترافیک، رونق شهری، صنعت ساختمان و ...خواستار دیدار مجدد با مدیران رسانه های استان در فروردین ماه شد.

شهردار رشت به مشکلات پیاده راه فرهنگی رشت اشاره کرد و گفت: در اصفهان نیز پیاده راه های فرهنگی وجود دارد ولی بسترسازی برای راه اندازی این پیاده راه ها 45 سال زمان برده است.

شهردار رشت سوپرمن نیست

وی در یک مقایسه اجمالی پیاده راه فرهنگی رشت با اصفهان اذعان کرد: اینکه عنوان کنیم رشت مقصد گردشگری است بسیار ایده جذابی است ولی با کدام تابلوها می توان مسیرها را به گردشگران نشان داد وقتی همه ترافیک شهر در کوچه پس کوچه ها اتفاق می افتد.

نصرتی با بیان اینکه باید برای حل مشکل پیاده راه فرهنگی رشت استخوان خورد کنیم ادامه داد: حل این مشکل فقط در فضای آرام اتفاق می افتد و همه باید دست به دست هم بدهیم زیرا شهردار، استاندار و یا مدیر کل سوپرمن نیستند که به تنهایی مشکلات را حل کنند.

گفتنی است؛ تندیس اجلاس چهره های ماندگار مدیریت کارآفرین که در اصفهان به شهردار رشت رسیده بود، امروز در حضور مدیران رسانه های گیلان به وی اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی