English

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبر داد

راه اندازی کارناوال های گل و گیاه در ایام نوروز در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از راه اندازی کارناوال های گل و گیاه با اِلمان های حجمی گل آرایی شده از 28 اسفند در اصفهان خبر داد.

راه اندازی کارناوال های گل و گیاه در ایام نوروز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد گفت: کارناوال های گل و گیاه به منظور ایجاد فضایی متفاوت در سطح شهر و افزایش شادی و نشاط شهروندان در آستانه سال نو طراحی شده است. در این کاروان ها، گیاهان با نمادهای مختلف در قالب فرش گل، پروانه و چوب های کروی گل آرایی می شود.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده در باغ گل ها در آستانه سال جدید اذعان داشت: بر اساس یک طرح جامع، کلکسیون گل‌ها و گیاهان زینتی مختلف و متنوعی در باغ گل ها ایجاد شده است و در سال جدید کلکسیون گل های پیازی، گیاهان پوششی و دارویی در سطح وسیعی از باغ گل ها در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها

وی با بیان اینکه المان های گل آرایی و باغچه‌های رنگارنگ و آغشته به گل برای استقبال از بهار در باغ گل ها آماده شده، تصریح کرد: المان های طاووس، آبشار و فرش گل در سبک باغ ایرانی به صورت ویژه در باغ گل ها طراحی و گل آرایی شده است. همچنین المان های باغ های ایتالیایی و ژاپنی در باغ گل ها تکمیل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از گلکاری در سطح مناطق شهر سخن به میان آورد و ادامه داد: در ایام نوروز بیشتر گل‌های فصلی تعویض و تغییرات جدیدی در سطح شهر ایجاد می شود به طوری که در آستانه نوروز امسال باغچه گل شهر اصفهان پر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه