English

درهفته بیست و هشتم؛

صبا بدنبال دومین پیروزی خود در لیگ یک

17 سرباز صبا برای کسب دومین ژیروزی خود در لیگ یک عصر امروز به مصاف مس کرمان رده هفتم جدول خواهند رفت.

صبا بدنبال دومین پیروزی خود در لیگ یک

به گزارش خبرگزاری موج، لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان در حالی وارد یازدهمین هفته از دور برگشت خود می شود که صبای قم در یک دیدار تشریفاتی به مصاف مس کرمانی می رود که کسب سه امتیاز این بازی برای کرمانی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مسابقه صبای قم از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت 15 امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و نماینده فوتبال قم که در بازی نیم‌فصل نخست در کرمان به مس باخته برای جبران آن باخت مقابل حریف قرار می‌گیرد.

صبا بدنبال ژیروزی در دیداری تشریفاتی

در حالی این دیدار برای نماینده فوتبال قم کاملا جنبه تشریفاتی دارد و کسب سه امتیاز برای صبای قم چندان اهمیتی ندارد، هیات فوتبال استان قم و تصمیم‌گیرنده‌های صبا، تماشای بازی را برای تمامی علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه مرکزی شهر قم رایگان اعلام کرده‌اند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده بازی صبای قم و مس کرمان را اعلام کرد و ناصر جنگی داور این دیدار است، ضمن اینکه ایوب غلام‌‌زاده به عنوان کمک داور اول، جعفر رهبرفام به عنوان کمک داور دوم و علی صباحی به عنوان داور ذخیره وی را همراهی می‌کنند، ضمن اینکه ناظر بازی رضا دهقان است.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای این بازی 17 بازیکن را در لیست خود قرار داده است و در این مسابقه خانگی برابر مس کرمان از سیدمحمدامین میرداداشی، حسین رضازاده، سیدمجتبی مبینی‌پور، علی مولایی، جهانگیر عسگری، آرش اسماعیلی، امیرحسین مثنایی، علی احمدی، مهدی جعفرپور، مسعود ابرقویی، عرفان بادی، علی غلامرضایی، رضا شکری، خسروانی، حمیدی، قاسمی، کمری و مهدی لطفی استفاده خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، تیم صبای قم با کسب 12 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی بازی‌ها قرار گرفته است و تیم مس کرمان با کسب 41 امتیاز رتبه هفتم جدول رده‌بندی این فصل از مسابقات را در اختیار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی