English

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم خبر داد

سقوط آزاد ۵۰ چترباز در آسمان قشم / ۳ روز هیجان انگیز در جزیره با پرش از Y۱۲

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنواره 3 روزه سقوط آزاد با حضور بیش از 50 چترباز حرفه ای کشورمان در آسمان جزیره قشم خبر داد.

سقوط آزاد 50 چترباز در آسمان قشم / 3 روز هیجان انگیز در جزیره با پرش از Y12

به گزارش خبرگزاری موج، صابر قهرمانی در جمع خبرنگاران  اعلام کرد: بیش از 50 چترباز حرفه ای کشورمان به مدت 3 روز ۲۳ تا ۲۵ اسفند ماه با اجرای عملیات مهیج سقوط آزاد صحنه های هیجان انگیزی را در آسمان آبی جزیره قشم به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به شرایط جزیره قشم برای برگزاری ورزش های هوایی، زمینی و دریایی، افزود: شماری از چهربازان حرفه ای این پرندگان سقوط آزاد کشورمان در باشگاه های خارجی فعالیت می کنند و شرایط جزیره قشم را برای نمایش ورزش های هوایی بسیار مناسب ارزیابی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم اظهارامیدواری کرد که با برپایی موفق برنامه سه روزه چتربازان در آسمان جزیره قشم، شرایط برای مسابقات بین المللی سقوط آزاد با حضور چتربازانی از کشورهای روسیه، آلمان، امارات، اتریش، ترکیه، برزیل در کنار چتربازان ایرانی در قشم فراهم شود.

وی بیان کرد: علاقمندان به سقوط آزاد می توانند با همراهی یک چترباز حرفه ای سوار بر هواپیمای Y12 بر فراز آسمان جزیره قشم در محدوده جزایر ناز عملیات سقوط آزاد را تجربه کنند و همراهانشان نیز از این عملیات هیجان انگیز فیلمبرداری نمایند.

سه روز 20 سورتی پرواز توسط چتربازان بر فراز آسمان آبی جزیره قشم انجام شود

قهرمانی با اشاره به اینکه قرار است در این سه روز 20 سورتی پرواز توسط چتربازان بر فراز آسمان آبی جزیره قشم انجام شود، افزود: در صورت فراهم شدن شرایط و موافقت فرودگاه بین المللی قشم امکان افزایش این نمایش هیجان انگیز وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد یک باند مناسب پرواز بالگرد در محدوده جزایر ناز بتوانیم مجموعه ای از برنامه های «ایرشو» را با انجام عملیات آکروباتیک در این جزیره به نمایش بگذاریم.

بنا به این گزارش، عملیات سقوط آزاد چتربازان در این جزیره جنوبی کشور از سوی شرکت ایمن گستر آسمان آبی قشم برنامه ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه