English

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان:

محیط دریا را همچون خشکی برای قاچاقچیان ناامن کردیم

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت :نیروی انتظامی در ایام نوروز به دنبال ارائه بهترین عملکرد است و به تمامی انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه و شهروندان احترام می گذارد و همواره آن ها را مانند بازویی توانمند در کنار نیروی انتظامی استان برمی شمارد.

محیط دریا را همچون خشکی برای قاچاقچیان ناامن کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در نشستی خبری، افزود: در سال جاری عملاً با شروع سال کلید انتخابات زده شد و بار مضاعفی روی دوش ما بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی روز بیکاری ندارد، اظهار کرد: انتخابات سال جاری بدون هیچ حادثه امنیتی در هرمزگان به اتمام رسید.

ملکی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هرمزگان در بحث نا آرامی های دی ماه موفق ظاهر شد، اضافه کرد: این موضوع از همان ساعات اولیه در هرمزگان کنترل و به پایان رسید و عملکرد نیروی انتظامی در هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در چهارشنبه سوری سال جاری کمترین آسیب در هرمزگان رخ داد و با شناسایی و کنترل نقاط پیش بینی شده عملاً این آمار حداقلی مصدوم نشان داد که موفق ظاهر شدیم و فراخوان های دشمنان دیگر اهمیتی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه نیروی انتظامی در ایام نوروز به دنبال ارائه بهترین عملکرد است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به تمامی انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه و شهروندان احترام می گذارد و همواره آن ها را مانند بازویی توانمند در کنار نیروی انتظامی استان برمی شمارد.

وی با اشاره به اینکه سال 96 سالی ایده آل برای نیروی انتظامی بود، افزود: در بحث مبارزه با قاچاق کالا، موادمخدر و انسان در دریا و خشکی در هرمزگان به نیروی انتظامی واگذار شد و این وحدت رویه سبب کشف 910 میلیارد تومان قاچاق شد که محیط دریا را همچون خشکی برای قاچاقچیان ناامن کرد.

ملکی ادامه داد: 87 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی و دریابانی در سال جاری کشف شد و باندهای بزرگی منهدم شد.

رکورد کاهش آمار تلفات جاده ای به ثبت رسید

وی با بیان اینکه با انتصاب دو مدیر قوی و متخصص در طول چهار سال رکورد کاهش آمار تلفات جاده ای به ثبت رسید که در کشور بی نظیر بود، تصریح کرد: امنیتی که امروز برقرار است تنها کار نیروی انتظامی نبوده بلکه حاصل همکاری تمام دستگاه های ذی ربط است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: با آمدن استاندار جدید، حب و بغض گذشته برطرف شد زیرا در گذشته بسیار اذیت شدیم و به جای همراهی، سدهایی مقابل مان بودند اما با آمدن دکتر همتی و نگاه مناسبش به مقوله امنیتی سبب بهبود عملکردمان شده است.

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، دادگستری هرمزگان و سپاه پاسداران همواره در کنار نیروی انتظامی بودند، اظهار کرد: در سالجاری 120 نیرو انتظار خدمت شده و حتی اخراج هم داشتیم زیرا به دنبال خدمت مناسب و آرامش خاطر در جامعه هستیم.

ملکی ادامه داد: در هرمزگان به جز سرقت خرد و سرقت در درون خودرو در سایر مقوله های سرقت با کاهش رو به رو بودیم.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش مان این است که در ایام نوروز کمترین تلفات جاده ای در هرمزگان رخ دهد، افزود: به طور حتم با خاطیان قاطع برخورد کرده و به دنبال برقراری نظم و امنیت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه