English

کوچکی نژاد:

معلمان از ثبت‌نام انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان استقبال نکردند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت‌نام معلمان برای انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، خاطرنشان کرد: روشی که در این زمینه به کارگرفته شد عجولانه بود و به همین دلیل معلمان از آن استقبال چندانی نکردند.

معلمان از ثبت‌نام انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان استقبال نکردند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد گفت: معلمان از ثبت‌نام انتخابات هیات امنا صندوق ذخیره فرهنگیان استقبال نکردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روش معلمان دچار سردرگمی شده‌اند و بیان می‌کنند باید به چه کسی رای دهیم؟ فرد شایسته کیست؟ این موضوع نشان می‌دهد فرهنگیان به درستی در این زمینه توجیه نشده‌اند بنابراین نتوانستند به نتیجه دلخواه دست یابند.

لزوم حضور فرهنگیان در هیات امنای صندوق

وی با اشاره به لزوم حضور فرهنگیان در هیات امنای صندوق، افزود: در صورتی که آنها در هیات امنا حضور داشته باشند می‌توانند برای سرنوشت خود تصمیم گیرند و منافع خود را در این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ کنند؛ البته می‌توانند مدیرعامل این صندوق را فردی اقتصاددان انتخاب کنند تا بتوانند در فعالیت‌های اقتصادی عملکرد مناسبی داشته باشد.

فرهنگیان سودی از صندوق ذخیره فرهنگیان دریافت نکرده‌اند

کوچکی نژاد در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان مبنی بر پرداخت ۱۷ درصد سود به اعضای صندوق از زمان تأسیس تاکنون،  افزود: این سود به چه کسی پرداخت شده است؟ در این مورد باید از فرهنگیان پرسید که آیا واقعا سودی از این صندوق به آنها پرداخت شده است؟

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بین اعداد و ارقامی که مسوولان صندوق بیان می‌کنند و آنچه از تحقیق و تفحص به دست آورده تناقض وجود دارد، اظهار داشت: آمار مطرح شده کاملا اشتباه و غلط است؛ ممکن است از پول فرهنگیان برداشت شده باشد اما سودی به آنها تعلق نگرفته است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پایان افزود: عملکرد این صندوق از سال 74 تا زمانی که تحقیق و تفحص از صندوق صورت گرفت شفاف نبوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی