English

همایش همیاران پلیس در مدارس استان لرستان برگزار شد

همایش همیاران پلیس با هدف فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در دبستان خدیجه کبری ناحیه دو شهرستان خرم آباد برگزار شد.

همایش همیاران پلیس در مدارس استان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی و فرمانده پلیس راهور لرستان، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی همایش همیاران پلیس با هدف فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در دبستان خدیجه کبری  ناحیه دو  شهرستان خرم آباد برگزار شد

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان مدارس را مناسب‌ترین مکان برای فرهنگ سازی برشمرد و گفت: اجرای طرح همیاران پلیس در دوره ابتدایی می‌تواند به نهادینه کردن فرهنگ قانون مداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کمک کند.

محمدحسین احمدی افزود: در تربیت هم گفته می شود که بهترین سن برای تربیت فرزند دوران کودکی است، چرا که اساس و پایه شخصیت افراد در این سن شکل می گیرد و نهادسازی می شود. 

وی تصریح کرد: اجرای این طرح نقش موثری در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی و به تبع آن کاهش تصادفات رانندگی داشته است.

همیار پلیس

طرح همیاران پلیس، یک طرح فرهنگی است

احمدی، طرح همیاران پلیس را طرحی فرهنگی برشمرد و ادامه داد: این طرح تلاش می‌کند تا مشکلات ترافیکی را به صورت ریشه‌ای برطرف کند. 

وی بر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش می کند تا نظم و قانون مداری را در جامعه نهادینه کند.  

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این طرح ضمن اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را به کودکان آموزش می‌دهد، کمک می کند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود و با کمک کودکان خانواده ها به رعایت قوانین و مقررات ترغیب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه