English

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان خبر داد؛

چاپ بیش از یک میلیون نسخه اقلام فرهنگی و کتابچه راهنمای گردشگر

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان ز چاپ بیش از یک میلیون نسخه اقلام فرهنگی و کتابچه راهنمای گردشگر از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و توزیع آن در 129 پایگاه اطلاع رسانی گردشگر در نقاط مختلف استان خبر داد.

چاپ بیش از یک میلیون نسخه اقلام فرهنگی و کتابچه راهنمای گردشگر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا علیزاده با تقدیر از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان به جهت آمادگی برای میزبانی از گردشگران نوروزی و فراهم نمودن زیرساختهای لازم، از چاپ بیش از یک میلیون نسخه اقلام فرهنگی و کتابچه راهنمای گردشگر از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و توزیع آن در 129 پایگاه اطلاع رسانی گردشگر در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: علاوه بر جشنواره های فرهنگی در جای جای استان و اجرای 660ساعت ویژه برنامه های آیینی در قالب طرح نوروزگاه، برنامه های نوروزی متعددی همچون اهدای اقلام صنایع دستی به اولین گردشگران نوروزی، برپا نمودن چادرهای اطلاع رسانی ،برگزاری نمایشگاه های عرضه صنایع دستی با قریب به1000غرفه در سراسر استان نیز برنامه ریزی شده که به بهترین شکل اجرایی خواهد شد.

نوروز  تجلی نشاط و سرزندگی طبیعت

علیزاده نوروز را تجلی نشاط و سرزندگی طبیعت خواند و گفت: ایجاد نشاط اجتماعی برای گردشگران نوروزی، استمرار سفر در تمامی ایام سال را محقق می سازد و میراثی ماندگار از سوی عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان در اذهان گردشگران خواهد شد.

وی میزبانی برتر از گردشگران نوروزی را مورد تاکید قرارداد و بیان داشت: دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر باید با اجرای فعالیت های ویژه و سهولت افزایی در امر زیرساخت های سفر موجبات رضایتمندی گردشگران نوروزی را فراهم نمایند.

علیزاده با اشاره به جلسات متعدد کمیته های دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان و رایزنی های انجام شده در این جلسات؛ نظارت بر اصناف، امدادرسانی فوری، کنترل ترافیکی، امنیت افزایی، آمادگی مراکز درمانی و همچنین تجهیز نمازخانه ها را مورد تاکید قرار داشت و اذعان نمود: بانکهای سطح شهرستان نیز باید در بحث پر نمودن خزانه دستگاه های خودپرداز دقت بیشتری نماید تا ورود گردشگران به استان گردش مالی را به ارمغان آورد.

آمادگی کامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافرها برای اسکان گردشگران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان از آمادگی کامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافرها برای اسکان گردشگران و نیز تعدادی از مدارس برای اسکان فرهنگیان خبر داد و بیان داشت:تاسیسات پذیرایی استان نیز با ظرفیتی مناسب و کیفیتی مطلوب آماده پذیرایی از گردشگران است و نظارت بر اجرای صحیح خدمات آنها نیز طی بازرسی های متعدد و مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ستاد استقبال نوروزی

علیزاده به ویژه برنامه های نوروز امسال در ساعاتی از شب در قالب طرح شب های زنده در برخی شهرستانهای استان  اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح جدید فرهنگی، برگزاری جشنواره های بومی محلی و نمایشگاه های مختلف همراه با فضاسازی بومی تدارک دیده شده است.

توسعه گردشگری در گیلان مرهون حمایت های استاندار گیلان

علیزاده؛ توسعه گردشگری در گیلان را مرهون حمایت های استاندار گیلان و تلاش عوامل اجرایی خدمات سفر خواند و بیان داشت: فراهم نمودن زیرساختهای صنعت گردشگری در گیلان با هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و توان بخش خصوصی با موفقیت درحال انجام است و چشم انداز خوبی را در افق توسعه گردشگری استان به نمایش گذاشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه