English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

بازیگری که بویی از عفت نبرده نمی تواند از شهدای مدافع حرم دفاع کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سازمان صداوسیما گفت: چرا صدا و سیما بازیگرانی را رشد می‌دهد که به خانواده و شهدای مدافع حرم توهین کنند و عروسک‌های دلقک بی‌حیای خودفروش حرف‌هایی برای خوشایند دشمن مطرح کنند و برخورد جدی با آنها نشود.

بازیگری که بویی از عفت نبرده نمی تواند از شهدای مدافع حرم دفاع کند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت ‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در مراسم بزرگداشت شهدا که با حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا برگزار شد، با اشاره به تنوع عرصه‌ها و نوع شهادت شهدا اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس، کردستان، شمال غرب، منا و مدافع حرم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند. یک رزمنده زمانی که نیت جبهه می‌کند، خداوند برگه بیزاری از آتش جهنم را برای او امضا می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا(ص) فرمودند هر شهید تا 70 نفر را شفاعت می‌کند و بر اساس برخی روایات شفاعت شهدا تا جایی است که در قیامت هر کسی افتخار می‌کند خود را به آنها نزدیک‌تر کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم گفت: هر آنچه امروز در اختیار داریم از شهدا است. شهدا پای اعتقادات و آرمان‌ها ایستادند و انواع سختی‌ها را در جبهه تحمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه دشمن به هیچ کس رحم نمی‌کرد گفت: امروز شهدای مدافع حرم راه سایر شهدا را ادامه می‌دهند. نیروهای تکفیری و تروریستی داعش به شمال عراق رسیدند و وارد موصل و منازل کردهای اهل سنت شدند.

ذوالنور ادامه داد: اگر در زمینه جهاد نکاح پدری حاضر نبود دخترش را در اختیار داعش بگذارد، او را به شهادت می‌رساندند.

وی عنوان کرد: داعش 110 هزار زن مسلمان و غیر مسلمان شمال عراق به عنوان برده‌های جنسی به اروپا صادر کرده بود.

هدف اصلی داعش ایران بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عراق و سوریه هدف مقدماتی آنها بود ولی محور شیعه، اسلام و ام القرای کشورهای اسلامی و ایران را در نظر داشتند.

وی عنوان کرد: اگر شهدای مدافع حرم نمی‌رفتند و در زمین دیگری با داعش نمی‌جنگیدند امروز وضع ناموس ما در قم و مشهد بدتر از آنچه بود که در عراق کردند.

ذوالنور با اشاره به موانع دشمنان برای رسیدن به ایران گفت: به دلیل آنکه تا سوریه، عراق، حزب الله و حشد الشعبی باشد نمی‌توانند به ایران برسند بنابراین ابتدا شاخه‌ها را مورد حمله قرار دادند تا به تنه برسند.

صداوسیما بازیگران توهین کننده به شهدای مدافع حرم را رشد ندهد

وی خاطرنشان کرد: چرا صدا و سیما بازیگرانی را رشد می‌دهد که به خانواده و شهدای مدافع حرم توهین کنند و عروسک‌های دلقک بی‌حیای خودفروش حرف‌هایی برای خوشایند دشمن مطرح کنند و برخورد جدی با آنها نشود. اگر امروز شهدای مدافع حرم نبودند کشور هیچ نداشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بازیگری که روح، جسم و جان را در معرض نگاه‌های دیگران می‌گذارد و بویی از حیا، عفت و حجاب ندارد چیزی برای حفظ از سوی مدافعان حرم ندارد.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی حجاب، عفاف و حیا را از بین می‌برد گفت: برخی متدینین در فضای  سینما، تئاتر و تلویزون سکته می کنند و غیرت دینی دارند و می گویند تحول ایجاد کنیم و میدان را از برخی افراد بگیریم.

ذوالنور ادامه داد: بخشی از میادین در اختیار فاسدالاخلاق و بی‌دین است که چیزی برای فروش ندارند و آنها در برابر مدافعان حرم موضع می‌گیرند و کسانی از آنها حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی با ابزارهای نظام در مسندهای رسمی از آنها حمایت می کنند در حالی که شهدای مدافع حرم مدافع عفت، حیا، اسلام و تقوا هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه بازیگری به مدافعان حرم بگوید مدافعان اسد، اسد چه کسی است. اگر امروز اسد یا هر کس دیگر در راستای  اهل بیت(ع)، انقلاب و اسلام حرکت کند دستش را می‌بوسیم حال آنکه برای دفاع از اسد کاری نکردند آنها برای ارزش‌ها رفتند.

وی خاطرنشان کرد: برخی در کشور از تریبون نظام از خط پلید هجوم علیه ارزش‌ها و باورهای دینی و آرمان‌های شهدا دفاع می‌کنند بنابراین رسالت سنگینی در این زمینه داریم.

ذوالنور با بیان اینکه در چنین شرایطی دولت، قوه قضائیه، آموزش و پرورش و وزارتخانه‌ها مسؤول هستند گفت: شهدای فرهنگی کرسی درس و بحث و خانواده را رها و در کنار سایر اقشار ملت حماسه خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا با شایعه‌سازی، دروغ و تخریب سعی می‌کند عشق نسل جوان به ولایت را کاهش دهد. آنها می‌دانند کجا را هدف قرار دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایمان، معنویت، عشق به اهل بیت(ع)، نماز شب و دعای کمیل و گریه‌های نیمه شب شهدا دشمن را شکست داد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید کانون این عشق و معنویت باشد گفت: این کانون جوشش و معنویت باید استمرار داشته باشد و روحیه‌هایی مانند شهدا تقویت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه