English

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

سهمیه واردات پوشاک منطقه آزاد ارس یک میلیون و پانصد هزار دلار افزایش یافت

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش فوری سهمیه واردات پوشاک منطقه آزاد ارس به میزان یک میلیون و پانصد هزار دلار، خبر داد.

سهمیه واردات پوشاک منطقه آزاد ارس یک میلیون و پانصد هزار دلار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان با اشاره به افزایش سهمیه منطقه آزاد ارس در آستانه نوروز گفت: باتوجه به برخی از مشکلات بازاریان ارس در زمینه تامین اجناس مورد نیاز در نوروز 97 و با مذاکراتی که در این زمینه با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور انجام شد، سهمیه واردات منطقه آزاد ارس افزایش یافت.

وی تصریح کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، یک میلیون دلار از سهمیه منطقه آزاد ماکو و 500 هزار دلار از سهمیه منطقه آزاد اروند کسر و به سهمیه واردات پوشاک منطقه آزاد ارس افزوده شد.

نریمان خاطرنشان کرد: افزایش سهمیه به گمرک منطقه آزاد ارس-جلفا ابلاغ شده است و تجار و بازرگانان این منطقه می توانند از سهمیه جدید نیز در آستانه نوروز استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: ارس در طول ایام نوروز میزبان میلیون ها نفر از گردشگران از سراسر ایران است و با افزایش سهمیه واردات پوشاک بخشی از مشکلات بازار ارس برای تامین اجناس واحدهای صنفی مستقر در منطقه مرتفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه