English

نهمین دوره انتخابات شوراها و مجلس دانش آموزی در گیلان برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 14 دانش آموز دختر و پسر گیلانی در شورای دانش آموزی استان برگزیده می شوند.

 نهمین دوره انتخابات شوراها و مجلس دانش آموزی در گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی حاجتی در مراسم برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان و مجلس دانش آموزی کشور که در سالن عفیفی رشت برگزار شد، گفت: 205 دانش آموز برگزیده مرحله منطقه ای امروز در انتخابات شرکت کردند که از این میان 14 دانش آموز دختر و پسر به عنوان اعضای اصلی شورای دانش آموزی استان انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، کسانی که بیشترین آرا را کسب کنند به ترتیب به عنوان: رئیس، نایب رئیس و منشی شورای دانش آموزی انتخاب می شوند.

مجلس دانش آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: از میان 14 دانش آموز برگزیده، 2 دانش آموز دختر و 2 دانش آموز پسر از پایه های نهم و دهم با دارا بودن شرایط لازم به دبیرخانه مجلس دانش آموزی معرفی می شوند تا در انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی را استفاده از توانایی های دانش آموزان و کمک در جهت برنامه ریزی بهتر در جهت اجرای دقیق تر سند تحول بنیادین و دیگر برنامه های منطبق با اسناد بالادستی ذکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از نمایندگان گیلانی مجلس دانش آموزی خواست که با استدلال و اطلاعات کافی از حقوق دانش آموزان و همچنین منافع آموزش و پرورش دفاع کنند. 

مجلس دانش آموزی کشور 150 عضو دارد که سهمیه گیلان چهار نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه