English

در آستانه نوروز ۹۷ صورت گرفت؛

آواز حشمت رجب زاده و گروه هاویر برای مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد

اعضای گروه موسیقی هاویر به خوانندگی حشمت رجب زاده، میهمان مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد شدند.

آواز حشمت رجب زاده و گروه هاویر برای مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ به مناسبت میلاد دخت نبی فاطمه زهرا(س) و با حضور مسولان ارشد قضایی استان، گروه موسیقی هاویر در اقدامی خداپسندانه، با حضور افتخاری حشمت رجب زاده در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی خرم آباد به روی صحنه رفت.

در این مراسم که جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان، رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان، رئیس دادسرای نظامی، معاون دادستان و روسای ادارات ثبت اسناد استان، رئیس پزشکی قانونی و مدیرکل بازرسی لرستان حضور داشتند، حشمت رجب زاده از اساتید موسیقی لرستان، قطعاتی از موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی مقامی لرستان را به همراه گروه هاویر جهت حاضرین در سالن، به ویژه مددجویان زندان مرکزی خرم آباد اجرا کرد.

رجب زاده

این در حالی است که علی حداد سرپرست گروه و نوازنده سازهای کوبه‌ای، خسرو رساپور نوازنده تار، مازیار فرجی نوازنده عود و میلاد جمشیدی نوازنده سرنا، حشمت رجب زاده را در این اجرا همراهی کردند.

همچنین عزیز کلهر، علی بیاتی، شایان رسولی و آرش رسولی، از دیگر عوامل اجرایی این برنامه خیریه بودند که گروه موسیقی هاویر را همراهی می‌کردند.

بر اساس این گزارش، شعرخوانی عزیز نادری شاعر برجسته لرستانی، یکی دیگر از بخش‌های قابل توجه این مراسم بود که مورد پسند و تشویق مدیران و مددجویان حاضر در مراسم قرار گرفت.

رجب زاده

مرخصی تشویقی 7 روزه برای مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد

گفتنی است در ادامه این آئین، رئیس کل دادگستری لرستان به مناسبت زادروز حضرت فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن عید نوروز، هفت روز مرخصی به مددجویان حاضر در سالن اختصاص داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه