English

هم‌زمان با فرارسیدن نوروز؛

آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در لرستان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 28 اسفند ماه در 18 نقطه استان لرستان آغاز می‌شود.

آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حمید جمشیدی با اعلام این خبر گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، از 28 اسفند 96 و همزمان با سراسر کشور، در 18 نقطه استان لرستان عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر لرستان، افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سال جاری با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و فرهنگ سازی در جهت رعایت قوانین مقررات مقررات راهنمایی و رانندگی و جامه عمل پوشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای کاهش سوانح نوروزی است.

وی ادامه داد: جوانان جمعیت هلال احمر لرستان در 16 ایستگاه کار خدمات ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را در دستور کار خواهند گرفت و همچنین پست سیار سحاب نیز تدارک دیده شده است.

جمعیت جوانان

240 نیروی آموزش دیده هلال احمر لرستان، در خدمت مسافران

وی، تصریح کرد: پیش بینی شده در نوروز 97، تعداد 240 نفر از اعضای جوانان هلال احمر لرستان به مدت 17 روز در ورودی شهرهای استان و مراکز گردشگر پذیر طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را برگزار کنند.

جمشیدی افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی در این طرح را می توان کمک در راستای بهبود رفتار ترافیکی که شامل تذکر به رانندگان و راهنمایی در خصوص رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی, ابلاغ پیام های ایمنی به رانندگان, برپایی ایستگاه سلامت و تست فشار خون افراد سالخورده, آموزش به کودکان در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جهت نظارت بر والدین, برگزاری مسابقات و ارسال تصاویر با مضمون بشردوستی و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی توسط کانون طلاب سازمان جوانان و برگزاری نماز جماعت در خیمه های نماز برشمرد.

هلال احمر لرستان

نیروهای آموزش دیده در صورت نیاز به کمک مسافران می‌شتابند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر لرستان به طرح سحاب نیز اشاره کرد و افزود: در این طرح که به سامانه حرکت امدادی مشهور است اعضای آموزش دیده جوانان در محل‌های تجمع مسافرین، خدمات مورد نیاز نظیر کمک‌های اولیه سرپایی ارائه می شود.

کلاس‌های آموزشی در دستور کار جمعیت جوانان هلال احمر لرستان

وی بیان کرد: برای اعضای شرکت کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مورد نیاز در شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان پیش بینی شده تا اعضای جمعیت با آمادگی کامل به خدمات رسانی مسافران بپردازند.

هلال احمر لرستان نوروز

سال گذشته، لرستان جزو استانهای ممتاز طرح ایمنی و سلامت بود

حمید جمشیدی، افزود: در سال گذشته طبق ارزیابی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، استان لرستان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در بین استان‌های ممتاز قرار گرفت که کسب این عنوان مرهون زحمات شبانه روزی اعضای جوانان و پرسنل پرتلاش جمعیت هلال احمر استان است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان، تاکید کرد: امیدواریم در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی یک بار دیگر بتوانیم با خدمات رسانی مطلوب مان افتخارات دیگری برای استان کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه