English

راه اندازی دهکده استارتاپیک در گیلان

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از راه اندازی دهکده استارتاپیک گیلان در مجتمع کارگاهی فشتام خبر داد.

راه اندازی دهکده استارتاپیک در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مجید متقط طلب امروز در نشت خبری با اصحاب رسانه عملکرد یکسال گذشته پارک علم و فناوری گیلان را تشریح کرد.

وی از راه اندازی دهکده استارتاپیک گیلان درمجتمع کارگاهی فشتام خبر داد و گفت: طرح مذکور در حال حاضر در کشور روسیه  اجرا شده که دستاوردهای علمی و اقتصادی خوبی به همراه داشته است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان، با بیان اینکه با اجرای این طرح برای نخستین بار در کشور در گیلان نیز به همراه توسعه فناوری توسعه اقتصادی نیز ایجاد می شود ادامه داد: این کار با ایجاد اشتغال برای جوانان از خروج آنها از کشور جلوگیری می کند.

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین فن بازار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امسال پارک علم و فناوری گیلان دراین نمایشگاه با امضای 71 مورد قرارداد و ارزش209 میلیارد تومان فعالیت خوبی داشته است.

متقی طلب با اشاره به تجهیز آزمایشگاه های پارک علم و فناوری گیلان ادامه داد: آزمایشگاه های پارک بسیار پیشرفته هستند و این امکانات در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرند.

گفتنی است؛ مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام به مساحت ۴۲ هزار مترمربع دارای ۱۰ کارگاه نیمه صنعتی، ۲ گلخانه و ۴ کارگاه سبک در کیلومتر ۱۲ جاده رشت – قزوین جنب نیروگاه سیکل ترکیبی واقع شده است که هم اکنون ۲۲ واحد فناور صنعتی در آن مشغول به فعالیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی