English

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا توسط مدرسه شاهد برخورداری

آیین بزرگداشت روز شهید با حضور مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران هرمزگان و مسوولان آموزش و پرورش هرمزگان توسط مدرسه شاهد شهیدبرخورداری با حضور خانواده دانش‌آموزان برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا توسط مدرسه شاهد برخورداری

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا پاکدامن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در مراسم گرامیداشت روز شهدا اظهار داشت: در قرآن کریم سوره‌ای ویژه در باب بزرگی و عظمت حضرت فاطمه زهرا داریم، که طی آن خداوند متعال این بانوی بزرگوار را کوثری برای حضرت محمد (ص) معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه وجود نازنین این حضرت یک فرصت بزرگ و الگویی قابل اعتنا برای مسلمانان است، اضافه کرد: امروز زنان و بانوان این ایران اسلامی پرچمدار نهضت شهادت و ایثار شده‌اند کما اینکه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از سرزمینمان دفاع کردند از دامن همین مادران و سیره متأثر از اهل بیت به جبهه‌ها روانه شدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نقش بانوان ایران اسلامی در رویدادها و وقایع انقلاب پررنگ است اضافه کرد: امروز نیز جوانان این مرز و بوم در میدانی دیگر وقتی که داعش و داعشیان برای منطقه و جهان اسلام خواب دیده بودند و در قدم های بعدی و نقشه‌های خود سودای ضربه زدن به جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند، با جان و دل وارد عرصه شدند و راه را برای این کوردلان برای همیشه بستند و از طرفی حامیان آنها در منطقه و جهان متوجه عظمت ملت ایران شدند.

پاکدامن یادآور شد: ما امروز امانتدار خون شهدا و سیره الهی آنها هستیم که این نشست‌ها و مراسم یادبود نقش مهمی در بیان اهمیت مسئله دارد.

مدرسه شاهد برخورداری

مجموعه فرهنگی شهید محسن حججی در مدرسه شاهد برخورداری بهره‌برداری شد

اصغر بهرامی سعادت‌آبادی نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدا اضافه کرد:‌ امروز در واقع تبیین جایگاه شهدا و فرهنگ شهادت امری اساسی در حوزه آموزشی و پرورشی ماست که همگان به آن اهتمام ویژه‌ای دارند.

مریم عید‌ی مدیر مجموعه شاهد شهید برخورداری نیز در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی و مناسبتی در این مجموعه اضافه کرد: برگزاری این مراسم نه تنها ادای دین به شهدای عزیز است، بلکه خانواده‌ها و به ویژه دانش‌آموزان نیز با این مباحث آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

 

مجموعه فرهنگی شهید محسن حججی

گفتنی‌ست که در بخش دیگری از این مراسم با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس، مسوول حوزه مدارس شاهد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس، از مجموعه فرهنگی شهید محسن حججی در مدرسه شاهد برخورداری بهره‌برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی