English

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خبر داد

آماده سازی ویژه آرامستان باغ رضوان اصفهان در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: تکریم ارباب رجوع در دستور کار آرامستان باغ رضوان قرار دارد تا شهروندان در سال جدید با آرامش خاطر بیشتری در این مکان حضور یابند.

آماده سازی ویژه آرامستان باغ رضوان اصفهان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیدرضا جعفریان با اشاره به آماده سازی آرامستان باغ رضوان در آستانه سال نو، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال حجم بسیار زیادی از شهروندان در محل آرامستان باغ رضوان و بر سر قبور عزیزان خود حضور پیدا می کنند تلاش داریم فضای آرام و منظمی را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه آرامستان جدا از وظایف روزمره خود برای ایام نوروز تدارک ویژه ای برای آرامش هر چه بیشتر شهروندان خواهد داشت، تصریح کرد: آرامستان باغ رضوان با موضوعات گوناگونی از جمله مسایل عمرانی، فضای سبز، خدمات و موضوعات متوفیان، امور فرهنگی و سیستم های خدمات رسانی در ارتباط است که تلاش می شود همه این خدمات به بهترین شکل انجام شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ادامه داد: خادمین آرامستان در موضوعاتی مانند فضاسازی محیطی، نظافت، خدمات و رنگ آمیزی المان ها و تابلوها، برنامه ریزی داشته و امسال برنامه هایی نیز در راستای تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفته است.

باغ رضوان

وی اضافه کرد: گل کاری های سطح آرامستان، ساماندهی سرویس های بهداشتی و سرویس آبگرمکن های خورشیدی، احیای سیستم آبیاری قطره ای بلوار رضوان و ایجاد و اتصال منبع آب 12 هزار متر مکعبی به فضای سبز از جمله اقداماتی است که در بخش های خدماتی سازمان در نظر گرفته شده است.

جعفریان تأکید کرد: جریان طبیعی خدمت در آرامستان برقرار است تا شهروندان در آستانه سال نو و لحظه تحویل سال در محیطی همراه با آرامش و معنویت بتوانند به زیارت اهل قبور بپردازند. هدایت و راهنمایی افراد نیز توسط نیروهای انتظامی صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: برنامه های فرهنگی مختلفی در روز نخست نوروز در باغ رضوان انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه