English

رئیس فدراسیون سوارکاری خبر داد

راه اندازی بزرگترین مجموعه سوارکاری کشور در گیلان

رئیس فدراسیون سوارکاری از راه اندازی بزرگترین مجموعه سوارکاری کشور در بندر کیاشهر گیلان خبر داد.

راه اندازی بزرگترین مجموعه سوارکاری کشور در گیلان

مسعود خلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج در گیلان، با ابراز خرسندی از حضور در این استان و پیشتازی گیلانی ها در رشته سوارکاری اظهار کرد: به زودی بزرگترین مجموعه سوارکاری کشور در این استان راه اندازی و افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه به زودی بزرگترین مسابقات ملی و بین المللی سوارکاری در این مجموعه برگزار می شود افزود: مجموعه سوارکاری نادری گیلان یکی از بزرگترین پیست های سوارکاری است که توسط بخش خصوصی احداث شده است.

مجموعه سوار کاری نادری 6

رئیس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه یکی از سیاست های فدراسیون سوار کاری توسعه استانها و تمرکززدایی از فعالیت های تهران  است، خاطر نشان کرد: طی دو سه سال اخیر، در رشته سوارکاری در گیلان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک بانوی گیلانی عضو تیم ملی استقامت است ادامه داد: اخیرا گیلان در رشته های استقامت و برگزاری جشنواره زیبایی اسب های مختلف در سطح کشور فعالیت های خوبی داشته است.

مجموعه سوار کاری نادری 5

اقلیم گیلان  متناسب برای گسترش ورزش سوارکاری

خلیلی جغرافیا و اقلیم گیلان را متناسب برای گسترش ورزش سوارکاری دانست و گفت: گیلان ظرفیت های خوبی برای برگزاری مسابقات پرش نیز دارد.

مجموعه سوار کاری نادری 4

چشم انداز ورزش سوارکاری در گیلان بسیارعالی است

وی با بیان اینکه چشم انداز ورزش سوارکاری در گیلان بسیارعالی است، یادآور شد: گیلان ظرفیت برگزاری مسابقات پرش اسب از مانع را نیز داراست.

رئیس فدراسیون سوارکاری، مجموعه سوارکاری نادری را به عنوان یک باشگاه بی نظیر بخش خصوصی در کشور معرفی کرد و گفت: این باشگاه قابلیت الگوبرداری برای دیگر سرمایه گذاران  کشور در این رشته را دارد.

مجموعه سوار کاری نادری 2

به گزارش موج، درحاشیه مجمع عادی سالانه هیات سوارکاری استان گیلان، رییس هیات از مجموعه سوارکاری نادری در کیاشهر بازدید کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری2

همچنین در این مجمع از محمدمهدی انتظام رئیس هیات شهرستان رشت به عنوان هیات فعال و از ستاره یحیایی محمدمهدی مرزبان، محمدمهدی حسینی، آرش ساغری، فواد زمانی و دیگر فعالان این ورزش تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه