English

با هدف افزایش حضور گردشگران در منطقه آزاد ارس؛

قطار تبریز-جلفا رایگان شد

قطار تبریز-جلفا از 20 اسفند 96 تا 20 فروردین 97 به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار گردشگران نوروزی ارس قرار می گیرد.

قطار تبریز-جلفا رایگان شد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد خدمات سفر منطقه آزاد ارس، قطار گردشگری تبریز–جلفا در ایام نوروز 97 به صورت رایگان در اختیار گردشگران نوروزی خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: این قطار از 20 اسفند 96 تا 20 فروردین 97 به مدت یک ماه در اختیار گردشگران نوروزی ارس قرار می گیرد.

قطار برقی تبریز جلفا

رشد کمی و کیفی برنامه های نوروزی منطقه آزاد ارس

داداش زاده با اشاره به برنامه های متنوع و جذاب منطقه آزاد ارس در نوروز 97 تاکید کرد: پیش بینی می شود که با توجه رشد کمی و کیفی برنامه های نوروزی، امسال میزان استقبال گردشگران از ارس به مراتب بیشتر بوده و خدمات رایگان این قطار گردشگری نیز به افزایش حضور گردشگران در منطقه کمک خواهد کرد.

قطار گردشگری تبریز – جلفا از امروز ( یکشنبه 20 اسفند ) خدمات رایگان خود به گردشگران و مسافران منطقه آزاد ارس را آغاز می کند. این قطار هر روز راس ساعت 7:30 از تبریز به مقصد جلفا حرکت کرده و زمان برگشت قطار نیز راس ساعت 19 از ایستگاه جلفا عنوان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه