English

استقبال از راهیان نور بر عهده تمام دستگاه های اجرایی است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) گفت: باید برای استقبال از زائران راهیان نور که از سراسر کشور به خوزستان می آیند تمام دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را داشته باشند.

استقبال از راهیان نور بر عهده تمام دستگاه های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، باتوجه به اینکه 20 اسفند روز ملی راهیان نور نام گذاری شده سرهنگ عبدالرضا حاجتی، بیان داشت: در زمینه سفر راهیان نور سیل جمعیت مردم کشور در ایام ماه اسفند به اوج می رسد و اگر راهیان نور را به 3 بخش تقسیم کنیم در نیمه اول مهرماه در خدمت دانش آموزان، بهمن ماه در خدمت دانشجویان و در نیمه دوم اسفند تا فروردین ماه در خدمت عموم مردم هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) بیان کرد: باید برای استقبال از زائرانی که از سراسر کشور به خوزستان می آیند تمام دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را داشته و زیارتگاه ها نیز از آمادگی لازم برخوردار باشند تا حال و هوای معنوی را 8 سال دفاع مقدس به خوبی به نسل امروز منتقل شود.

وی افزود: اتفاقی مثبتی که در بحث راهیان نور افتاد تغییر کاربری پادگان های متروکه به مکان اسکان خواب بود که این امر به دستور سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت از این رو تمام پادگان های خوزستان اکنون به زائرسرا تبدیل شده و هیچ مشکل اسکان تا 110 هزار نفر شب خواب نداریم.

20 اسفند روز ملی راهیان نوردر تقویم ملی

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه پس از گذشت ایام سفر راهیان نور از این پادگان ها استفاده های آموزشی برای دانش آموزان می شود، عنوان کرد: اینکه کسی از نقطه‌ای از کشور برای دیدن مناطق جنگی به خوزستان می آید به دنبال وقایع جنگ و همه ایثارگری های دفاع مقدس هستند.

روز ملی راهیان نور

وی خاطر نشان کرد: بیستم اسفند ماه یادمان الی بیت المقدس در پادگان شهید حبیب الهی همراه با برپایی نمایشگاه عظیم فرهنگی در آن مکان افتتاح خواهد شد.

گفتنی است؛ 20 اسفند سالروز نخستین حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهیان نور به عنوان روز ملی راهیان نور در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه