English

راه اندازی ۲۱۴ ایستگاه پلیس در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 214 ایستگاه پلیس در آستانه نوروز در مشهد و دیگر شهرستانهای این استان در کنار ایستگاهها و مراکز فعال پلیس راه اندازی و فعال می شوند.

راه اندازی 214 ایستگاه پلیس در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از راه اندازی 214 ایستگاه پلیس در آستانه نوروز در مشهد و دیگر شهرستانهای این استان خبر داد.

سردار قادر کریمی با اعلام این خبر افزود: 94 ایستگاه از این تعداد در مشهد و بقیه در دیگر شهرستانهای استان خراسان رضوی از روز 27 اسفند جاری دایر خواهند شد.

وی ادامه داد: طبق برآوردها حدود هشت میلیون زائر از 25 اسفند تا دهم اردیبهشت ماه سال آینده به مشهد و خراسان رضوی سفر خواهند کرد بنابراین از یک ماه پیش قرارگاه نوروزی امام علی(ع) در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تشکیل شده است تا پلیس رضوی ماموریت خود را متفاوت و با کیفیت بیشتری نسبت به گذشته انجام دهد.

جانمایی5 هزار توقفگاه در هسته مرکزی شهر مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به استقرار ایستگاههای پلیس در این ایام در ورودیهای استان نیز اشاره و بیان کرد: از ابتدای ورود مسافران به خراسان رضوی بسته آموزشی، ترافیکی و انتظامی در اختیار آنها قرار می گیرد. تلاش می کنیم امسال به همه خدمات مورد نیاز زائران جواب مثبت داده شود و در ورودی و خروجی شهرستانها پلیس حضور مقتدارانه داشته باشد تا سفر امن و ایمن برای زائران رقم زده شود.

سردار کریمی افزود: نیروی انتظامی برای حضور شهروندان در حرم و اطراف حرم مطهر رضوی در زمان تحویل سال جدید حدود 5 هزار توقفگاه در هسته مرکزی شهر مشهد جانمایی کرده است.

وی گفت: همچنین با همکاری شهردار مشهد و آستان قدس رضوی 30 هزار توقفگاه خودرو در ایام نوروز به ظرفیت توقفگاههای مشهد افزوده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه