English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

تخصیص حقآبه محیط ‌زیست پس از آب شرب اولویت دوم استان اصفهان است

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: حقآبه محیط زیست برای تالاب بین المللی گاوخونی باید در نظر گرفته شود زیرا این حقابه پس از شرب در اولویت قرار دارد.

تخصیص حقآبه محیط ‌زیست پس از آب شرب اولویت دوم استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید رحمان دانیالی  در جمع اصحاب رسانه با اشاره به خطرات ناشی از تداوم خشکسالی تالاب گاوخونی بیان کرد: حقآبه محیط زیست برای تالاب بین المللی گاوخونی باید در نظر گرفته شود زیرا این حقابه پس از شرب در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به خطرات ناشی از تداوم خشکی تالاب بین المللی گاوخونی افزود: ریزگردهای  تالاب گاوخونی تا شعاع یک هزار کیلومتری را دربرمی گیرد.

دانیالی اظهار داشت: کوتاهی های صورت گرفته در خصوص تالاب گاوخونی به استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری ختم نمی شود بلکه استان های دیگر را هم در برمی گیرد که توجه بیشتر مسوولان را  در این زمینه می طلبد.

اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان از سال 93

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان ادامه داد: طرح جامع کاهش آلودگی هوا در اصفهان از ابتدای سال 93 در این استان اجرایی شد.

مدیر کل محیط زیست

دانیالی با اشاره به اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان گفت: اگر چه این طرح موفقیت آمیز نبود ولی از افزایش آلایندگی ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ضرورت افزایش و بهره گیری از نیروی انسانی در اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: در حال حاضر 260 محیط بان در در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون در شهر اصفهان 256 روز هوای سالم و 10 روز هوای پاک ثبت شده و از شدت آلایندگی ها در این کلانشهر کاسته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه