English

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد؛

کاهش ۳۹ درصدی جرائم خشن در بندرعباس/دستگیری ۵ هزار سارق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کاهش 39 درصدی جرائم خشن و دستگیری 5 هزار و 728 سارق در از ابتدای سال جاری تا کنون در بندرعباس خبر داد.

کاهش 39 درصدی جرائم خشن در بندرعباس/دستگیری 5 هزار سارق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ اسماعیل مشایخ درجمع خبرنگاران ، گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس از ابتدای سال جاری تا کنون، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، 11 هزار و 720 دستگاه موتورسیکلت و پنج هزار و 446 خودرو سبک و سنگین متخلف را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود:در این مدت با تلاش مأموران، پنج هزار و 728 سارق ،310 قاچاقچی مواد مخدر ،دو هزار و 533 خرده فروش، 387 قاچاقچی کالا دستگیر و 17 هزار و 519 معتاد متجاهر و خیابانی جمع آوری شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به کاهش 39 درصدی وقوع جرائم خشن در شهرستان، ادامه داد: طی این مدت بیش از هفت تن انواع مواد مخدر، 185 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و در زمینه کشف جرائم خشن 13 درصد افزایش داشتیم.

هزار و 291 فقره پرونده کالای قاچاق

سرهنگ مشایخ تاکید کرد: هزار و 291 فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش 750 میلیارد ریال تشکیل که در این زمینه نیز 66 درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اجرای بیش از دو هزار طرع عملیاتی و پاکسازی در شهرستان اذعان داشت:252 هزار و 492 فقره تماس با 110 شهرستان حاصل شده است.

سرهنگ مشایخ تاکید کرد: عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه