English

یونسکو میزبان مرد هزار چهره ى هرمزگانى در کاخ سعدآباد تهران

یوسف جلال زاده، هنرمند هرمزگانی که با نام هنری مرد هزار چهره شناخته می شود به دعوت سازمان جهانی یونسکو در مجموعه تاریخی سعد آباد تهران هشتمین نمایشگاه ملی خود را برگزار می کند.

یونسکو میزبان مرد هزار چهره ى هرمزگانى در کاخ سعدآباد تهران

به گزارش خبرگزاری موج،یوسف جلال زاده، هنرمند هرمزگانی که با نام هنری مرد هزار چهره شناخته می شود به دعوت سازمان جهانی یونسکو در مجموعه تاریخی سعد آباد تهران هشتمین نمایشگاه ملی خود را برگزار می کند.

وی با اشاره به این رخداد فرهنگی هنری اظهار کرد: این نمایشگاه به دعوت سازمان جهانی یونسکو از بیستم اسفندماه به مدت ٩ روز در مجموعه تاریخی سعدآباد تهران با ٢٥ اثر دایرخواهدشد.

جلال زاده تصریح کرد: این هشتمین نمایشگاه از مجموعه فعالیت های برون استانی است که با پیام "صلح و دوستی به مردم جهان" برپا می شود و امیدوارم در تحقق این هدف بتوانم سهمی هر چند کوچک ایفا کنم.

مردهزار چهره هرمزگان

٦٠٠کاراکتر صاحب رکورد در بخش تصویرسازی چهره

این هنرمند هرمزگانی که تاکنون با ٦٠٠کاراکتر صاحب رکورد در بخش تصویرسازی چهره است، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات فراوان در ثبت تصاویر و تنوع آن که بر پایه نگرشی همه جانبه به اقوام ایرانی و همچنین جهانی استوار است، تمام تلاش خود را به کار بسته ام که با حمایت مردم عزیز از این فعالیت هنری که رویکرد فرهنگی بر آن غالب است، این حرکت را به عرصه های بین المللی تسریع بخشم.

جلال زاده در همین راستا با اشاره به برنامه های سال 97 اظهار کرد: علاوه بر گسترش فعالیت های نمایشگاهی در تور ملی، ایده ی برپایی نمایشگاه در کشورهای ترکیه ، اوکراین، پاریس مد نظر است که درصورت حمایت مسوولان برنامه تشکیل نمایشگاه در چند کشورآسیایی و اروپایی را با همان شعار صلح و دوستی برای همه جهانیان در تقویم اجرایی سال 97 دارم.

وی با تاکید بر اینکه می خواهم یوسف پیام آور صلح و دوستی باشم، خاطرنشان کرد: بارها شنیده و خوانده ایم که انسان از سایر موجودات با معیارهایی از جنس عقل، شعور، ادراک، اراده، اختیارو خلاقیت برتر است اما این پرسش را داریم که چرا عده ای از این اشرف مخلوقات کمر به کشتار هم بستند و باعث جنگ و خونریزی، جدال و سرکشی شده اند.

وی اضافه کرد: روح حاکم بر فعالیت ای هنری ام بر همین نگرش صلح طلبی استوار است که چرا صلح و دوستی بین کشورها کم رنگ شده است و آیا ورای اقلیم و مرز جغرافیایی در منظر خلقت، انسان می تواند اصل آدمی را متمایز کند.

به گفته جلال زاده مگر نه این است که خالق ما انسانها، پروردگار و پدر و مادر همه ما حضرت آدم و حوا است و انسانها مانند هم هستند پس دلیل این همه تضاد و تنازع در بین آحاد بشر ریشه در کدام اصل دارد.

وی در پایان تاکید کرد: به سهم خود به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری استان هرمزگان می خواهم یوسف پیام آور صلح و دوستی باشم و با ایجاد هزار کاراکتر مختلف از خودم و با پرچم صلح اعلام کنم واژه آدمیت در دارالمعارف حقوق بشری با برجسته ترین خطوط در هاله ای از صلح و صفاو دوستی و دوست داشتن معنا می شود و با این واژه دنیای زیباتر ی را می آفریند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه