English

دبیرشورای هماهنگی مبارزه باموادمخدرکردستان خبرداد:

برگزیدگان جشنواره رسانه و آسیب های اجتماعی کردستان مشخص شدند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: مراسم پایانی نخستین جشنواره رسانه و کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد عصر پنج شنبه با معرفی نفرات برتر در سنندج برگزار خواهد شد.

برگزیدگان جشنواره رسانه و آسیب های اجتماعی کردستان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،سلیم کریمی گفت:برگزیدگان جشنواره رسانه وآسیب های اجتماعی کردستان مشخص شدند.

وی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: برای نخستین بار در استان کردستان و در قالب یک طرح ابتکاری با مشارکت موسسات مردم نهادی مانند: تروسکه ی سنە ی فرهنگی، کورده واری و افق اقدام به اعلام فراخوان نخستین جشنواره رسانه و کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد نمودیم.

کریمی افزود: خوشبختانه پس از اعلام فراخوان در هفت بخش شاهد استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه در استان بودیم به طوری که برای این جشنواره تخصصی بیش از ۱۳۰ اثر ارسال شد.

  بخش های خبر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، تیتر، گزارش، کارتون و کاریکاتور، عکس و فیلم از جمله بخش هایی بود که برای این جشنواره در نظر گرفتیم و با استقبال اصحاب رسانه مواجه شد.

وی اعلام کرد: پس از داوری آثار هم اکنون زمینه برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد اجتماعی رسانه ای فراهم شده و انشااللە مراسم پایانی این جشنواره بعداظهر روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری با حضور مسولان استانی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی