English

با صدور پیام های جداگانه؛

رئیس مجلس و استاندار خوزستان درگذشت برادر نماینده جنوب استان در خانه ملت را تسلیت گفتند

در پی درگذشت یاسر گلمرادی برادر نماینده مردم جنوب خوزستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس و استاندار خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه این فقدان ناگهانی را به علی گلمرادی تسلیت گفتند.

رئیس مجلس و استاندار خوزستان درگذشت برادر نماینده جنوب استان در خانه ملت را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به علی گلمرادی آمده است: درگذشت برادر ارجمندتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان صبر  و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در پیام خود خطاب به نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) آورده است: خبر درگذشت برادر گرامی تان موجب تأثر و تألم گردید. ضمن تسلیت این حادثه غمبار به جنابعالی و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت و یادبود درگذشت یاسر گلمرادی برادر نماینده مردم جنوب خوزستان در مجلس شورای اسلامی، طی مراسم های جداگانه در روزهای جمعه تا دوشنبه ۱٨ تا ٢۱ اسفند سال جاری در حوزه انتخابیه و مرکز استان برگزار خواهد شد.

بر این اساس، مراسم یادبود جمعه ۱٨ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱٧ در بندر امام خمینی(ره)- مسجد جامع، شنبه ۱٩ اسفند از ساعت ٢۰ تا ٢٣ در بندر ماهشهر- مسجد امام رضا(ع) فاز٢ و از ساعت ۱۵ تا ۱٧ در بندر هندیجان- مسجد جامع، یکشنبه ٢۰ اسفند از ساعت ٩ تا ۱۱ در امیدیه - مسجد جامع و از ساعت ۱۵ تا ۱٧ در جایزان- مسجد آیت الله بهبهانی، دوشنبه ٢۱ اسفند ازساعت ٩ تا ۱۱ در اهواز - مسجد ارشاد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه