English

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

بهره برداری از دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی

معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری از دو هزار و 300 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی گفت: مسکن مهر باید در شان مردم باشد.

بهره برداری از دو هزار و 300 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی دو هزار و 300 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم بهره برداری از دو هزار و 300واحد مسکن مهر خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که ما هنوز مشکل داریم تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر است که این یکی از مشکلات اصلی ما است و مسکن مهر باید در شان مردم باشد.

حبیب‌الله طاهرخانی افزود: بسیاری از واحدهای مسکن مهر در کشور تمام شده اما ما به دنبال تامین آب، برق، گاز و خدمات دیگر هستیم که این واحدها نیاز دارند. تامین منابع همه اینها زمان‌بر و این کار را طولانی کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مسکن مهر در حوزه ساخت مشکلی ندارد بخش عمده آن تمام شده است و بقیه هم در سال 97 به پایان خواهد رسید. هم‌اکنون برای اینکه مسکنی به مردم بدهیم که در شان آنها باشد از منابع داخلی برای فراهم‌کردن برخی امکانات در واحدهای مسکن مهر هزینه می‌کنیم تا مشکلات کمتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه