English

فرماندار بندرعباس:

پرداخت حقوق و عیدی کارکنان و کارگران در اسرع وقت

فرماندار بندرعباس بیان کرد: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.

پرداخت حقوق و عیدی کارکنان و کارگران در اسرع وقت

به گزارش خبرگزاری موج ،جلسه کمیسیون کارگری شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل گردید با اشاره به پرداخت عیدی کارکنان و کارگران گفت: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.

وی افزود: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

پرداخت حقوق و عیدی کارمندان و کارگران در اسرع وقت

احمد پویافر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تصریح کرد: لازم است کارکنان و کارگرانی که در ادارات ، سازمانها ، نهادها و شرکت ها مشغول بکار هستند حقوق و عیدی آنها در اسرع وقت پرداخت گردد تا نگرانی خرید شب عید را نداشته باشند و بتوانند در کنار خانواده خود سال جدید را به خوبی آغاز کنند.

فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید بر پرداخت مطالبات کارگری بیان داشت: طبق گزارشات رسیده تعدادی از شرکت های زیر مجموعه ادارات و صنایع غرب حقوق معوقه دارند که باید در کوتاه ترین زمان مطالبات کارکنان و کارگران را پرداخت نمایند تا در روزهای پایانی سال جاری مشکلاتی در این خصوص نداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه