English

رئیس اداره اوقاف آستارا:

تکمیل امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا اعتبار می خواهد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستارا گفت: تکمیل امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا اعتبار می خواهد و در حال حاضر عملیات عمرانی امام‌زادگان این شهرستان از محل نذورات مردمی انجام می شود.

 تکمیل امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا اعتبار می خواهد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمشید مهدوی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آستارا با بیان اینکه جهت تکمیل امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان به اعتبار کلان نیاز است، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی امام‌زادگان این شهرستان از محل نذورات مردمی و اعتبارات تخصیص‌یافته در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا در سه سال اخیر سرعت بیشتری پیدا کرده است تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که از محل واحدهای تجاری و زائرسرا برای امام‌زادگان این شهرستان، درآمد پایدار ایجاد کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستارا با بیان اینکه پس از ساماندهی واحدهای تجاری امام‌زادگان این شهرستان در فکر تکمیل زائرسرا در طبقه بالای واحدهای تجاری هستیم گفت : امسال ۶۵۰ میلیون تومان وام با پیگیری‌های نماینده ، امام‌جمعه و فرماندار از سوی مدیرکل در قالب چهار مرحله در اختیار ما قرار گرفت.

  مهدوی با اشاره به اینکه ممکن است وجود برخی از بروکراسی‌های اداری مانع جذب این مقدار اعتبار تخصیص‌یافته شود بیان کرد : تمام تلاش ما بر این است که تا پایان سال این مقدار اعتبار تخصیص‌یافته جهت تکمیل زائرسرا و نارک‌کاری حرم امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا جذب شود.

رئیس اداره اوقاف آستارا

وی با بیان اینکه در بحث نازک‌کاری حرم، کاشی‌کاری ضلع بیرونی طبق وعده‌های داده ‌شده در هفته وقف شروع شده و تا پایان سال قسمت اعظمی از کاشی‌کاری ضلع بیرونی حرم امام‌زادگان شهرستان آستارا انجام می‌شود افزود : برای نازک‌کاری داخل حرم با سه استادکار ماهر از اصفهان و اردبیل وارد مذاکره شده‌ایم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه به احتمال زیاد جهت نازک‌کاری داخل حرم امام‌زادگان این شهرستان با یکی از استادکاران اصفهانی به توافق برسیم بیان کرد: با این مقدار اعتبار تخصیص‌یافته از سوی مدیرکل نازک‌کاری داخل حرم به اتمام نمی‌رسید و نیاز به تزریق اعتبار دارد.

مهدوی با بیان اینکه در بحث اعتبارات دولتی ظاهرا خبرهای خوبی در راه است خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی در قالب اوراق ارائه می‌شوند و وقتی اعتبارات دولتی به صورت اوراق ارائه می‌شوند پیمان‌کاران زیاد راغب به ادامه کار روی پروژه‌های عمرانی نیستند.

وی با اشاره به اینکه از یک‌میلیارد تومان اعتبار مصوب‌شده از سوی فرمانداری شهرستان آستارا برای اوقاف و امور خیریه این شهرستان ، ۳۶۰ میلیون تومان آن در قالب اوراق تخصیص پیدا کرده است گفت: این مقدار اوراق تخصیص‌یافته قرار است در سربندی حسینیه امام‌زادگان هزینه شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستارا محوطه‌سازی، درخت‌کاری ، ایجاد فضای سبز و لوله‌کشی آب گرم به سرویس‌های بهداشتی و آب‌خوری امام‌زادگان را از دیگر اقدامات انجام شده در این مکان مقدس دانست و افزود: جهت انجام این اقدامات حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه