English

با حضور نوبخت برگزار می شود

برگزاری پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی در گیلان

مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی استان، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

برگزاری پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان بیان داشت: پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی در استان، عصر پنجشنبه هفته جاری با حضور دکتر نوبخت در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: آموزش عالی به معنای نظام آموزشی هدفمند و با برنامه برای تولید دانش و گسترش پژوهش و فناوری است که با فعالیت خود در هر سرزمینی، برکات فراوانی برای مردم آن سرزمین به ارمغان می آورد.

رضی خاطر نشان کرد: از این رو و با توجه به گذشت نیم قرن از فعالیت آموزش عالی در گیلان، بر آن شدیم تا با مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، مراسم گرامیداشت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی را در دانشگاه گیلان برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه گیلان اظهار داشت: این مراسم سرآغازی برای بررسی راه طی شده در طول این پنجاه سال در استان گیلان و برنامه ریزی با تکیه بر همگرایی برای آینده ای روشن خواهد بود.

وی با اشاره به هفته درختکاری تصریح کرد: به مناسبت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی در استان گیلان دو هزار نهال در محوطه دانشگاه و با حضور دانشجویان غرس می شود.

بر اساس آخرین آمار در زمان حاضر، بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای بیش از 560 عضو هیات علمی است.

دانشگاه گیلان

دانشگاه گیلان بزرگترین دانشگاه شمال کشور است

دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.

همچنین دانشگاه گیلان دارای پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی( مجازی) و یک پردیس دانشگاهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی