English

سرقت مسلحانه از بانک در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه بانک رسالت مشهد خبر داد.

سرقت مسلحانه از بانک در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه بانک در مشهد خبر داد.

سردار قادر کریمی با اعلام این خبر گفت:سارق مسلح موتورسوار با مراجعه به یک از شعب بانک رسالت و تهدید با اسلحه کمری مبلغ حدود ۱۷ میلیون و ۲۰۰هزار تومان به سرقت برد.

سرقت مسلحانه

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در شریح جزئیات این حادثه افزود:ساعت ۹:۴۳ مردی موتور سوار با یک دستگاه موتورسیکلت که لباس و شال مشکی رنگ بر تن داشت وارد بانک رسالت شعبه خیابان احمدآباد مشهد شد.راکب موتورسیکلت در داخل بانک با اسلحه در دست اقدام به تهدید مشتریان و کارکنان کرد و برابر تحقیقات اولیه حدود۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت برد .

 سردار کریمی ادامه داد: سارق بلافاصله از بانک بیرون زده و با موتورسیکلت هندا قرمز رنگ از محل متواری شد. ماموران انتظامی با دریافت این گزارش در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که عملیات پلیسی با ردزنی های گسترده برای شناسایی و دستگیری عامل سرقت مسلحانه ادامه دارد، گفت: پلیس به سرنخ هایی دست یافته که انشا ا... بزودی خبر دستگیری این فرد را به شهروندان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پایان متذکر شد: از شهروندان انتظار داریم در صورت هر گونه اطلاعاتی در این رابطه مراتب را فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه