English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی؛

زمان توزیع میوه شب عید در خراسان رضوی اعلام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از توزیع میوه شب عید از 20 اسفند ماه به بعد با نرخ تعادلی در خراسان رضوی خبر داد.

زمان توزیع میوه شب عید در خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی زمان توزیع میوه شب عید و قیمت آن را اعلام کرد.

مجتبی مزروعی امشب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده از 20 اسفندماه کار توزیع میوه شب عید انجام می‌شود و به اندازه کافی برای مردم خراسان رضوی تهیه و ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال توزیع برنج برای شب عید را در اقلام طرح تنظیم بازار آورده‌ایم، ادامه داد: در سطح شهر مشهد، شهرستان و دهستان‌های خراسان رضوی مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج، پرتقال و سیب برای شب عید توزیع می‌شود.

توزیع میوه شب عید

میوه شب عید از 20 اسفند در خراسان رضوی توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: عرضه مستقیم میوه شب عید در استان از 20 اسفند ماه به بعد آغاز و میوه‌هایی از جمله سیب و پرتقال با قیمت تعادلی به دست مردم می‌رسد.

مزروعی ضمن اشاره به اینکه برنج هندی در دو نوع و با قیمت‌های 2 هزار و 600 تومان و 5 هزار و 600 تومان و همچنین برنج تایلندی هومالی با قیمت 3 هزار و 600 تومان در سطح استان عرضه می‌شود، بیان داشت: قیمت میوه شب عید براساس نرخی که کمیته نرخ‌گذاری مصوب کند توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت نظارت و بازرسی بر مراکز توزیع میوه شب عید تاکید کرد و متذکر شد: با هماهنگی‌های انجام شده مرغ با قیمت 6 هزار و 200 در مشهد و 6 هزار و 300 در سایر شهرستان‌های استان برای شب عید به دست مصرف‌کننده‌ می‌رسد و تخم مرغ با قیمت 5 هزار و 800 تا 6 هزار تومان توزیع و 3 هزار و 431 تن پرتقال و یک تن و 200 هزار تن سیب برای شب عید تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: میوه و سایر اقلام طرح تنظیم بازار علاوه بر مشهد در گناباد و نیشابور تهیه و ذخیره شده است که بتوانیم تمام سطح استان را از این محل غنی کنیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه