English

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد

پلمب ۵۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از پلمب 53 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان در شهر اصفهان خبر داد.

پلمب 53 واحد صنفی متخلف در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: با اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحد های صنفی، 53 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان در شهر اصفهان شناسایی و پلمب شدند.

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف  شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس به مدت 8 روز اجرا شد.

پلمب

وی اظهار داشت: در این مدت از هزار و 118واحد صنفی بازدید بعمل آمد و در پایان تعداد  53 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با دستور مقام قضایی پلمب و برای  145 واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در روز های پایانی سال، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه