English

کشف ۲۰ هزار مواد محترقه غیر مجاز در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف 20 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از یک فروشگاه لوازم التحریر خبر داد.

کشف 20 هزار مواد محترقه غیر مجاز در نجف آباد

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد رضا خدا دوست اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت متصدی یک واحد صنفی لوازم التحریر در زمینه فروش مواد محترقه خارجی غیر مجاز  ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی از واحد صنفی مربوطه بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد20 هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

مواد محترقه

سرهنگ خدادوست با اشاره به دستگیری متصدی این واحد صنفی تصریح کرد: برخی سود جویان بدون اهمیت دادن به عواقب خطرناک وسایل آتش بازی غیر مجاز، اقدام به فروش مواد منفجره خطرناک در بین جوانان و نوجوانان می کنند که با توجه به ماهیت و خواص فیزیکی و شیمیایی مواد محترقه و عدم اطلاع مصرف کننده از خطرات آن، خسارت های جبران ناپذیری را برای افراد در پی دارد.

وی افزود: لازم است والدین نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، تهدیدات استفاده از مواد محترقه را به آنان تذکر دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان ضمن هشدار به آن دسته از جوانانی که قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی مردم را در سر دارند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که با تحرکات و ایجاد رعب و وحشت با زدن ترقه های انفجاری امنیت را خدشه دار کنند برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه سلب امنیت و آرامش به آنان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی