English

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خبر داد

عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: فردی که با انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در فضای مجازی باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ  سید مصطفی مرتضوی بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی و درج تصاویر خصوصی و خانوادگی باعث آبروریزی و هتک حیثیت وی شده ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های علمی که توسط کارشناسان صورت گرفت، شخص شد فردی وارد حساب کاربری تلگرام شاکی شده و عکس ها و اطلاعات محرمانه ای که وی برای اقوام و دوستان خود ارسال می کرده را از این طریق به سرقت برده است.

رئیس پلیس فتای اصفهان

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت:با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا سرانجام هویت متهم اصلی پرونده شناسایی و وی در عملیاتی طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم که آشنایی قبلی با شاکی داشت در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در پایان اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم در نگهداری عکس ها و اطلاعات محرمانه خود نهایت دقت و تلاش را داشته و آنها را روی تلفن همراه،لپ تاپ،فلش مموری و دیگر وسایل قابل حمل ذخیره نکنند، روی فیلم ها و اطلاعات شخصی خود رمزگذاشته و به هیچ وجه عکس ها و فیلم های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مراقب امنیت پروفایل خود در شبکه های اجتماعی باشند و آن را از طریق تنظیمات امنیتی ایمن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه