English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

لازمه حفاظت از حیات وحش آگاهی، دانایی، اخلاق مداری و قانون‌پذیری است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: لازمه حفاظت از حیات وحش از یک سو آگاهی و دانایی و از سوی دیگر اخلاق مداری و قانون‌پذیری است.

لازمه حفاظت از حیات وحش آگاهی، دانایی، اخلاق مداری و قانون‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید رحمان دانیالی با اشاره به مناسبت های اسفند ماه گفت: لازمه حفاظت از حیات وحش از یک سو آگاهی و دانایی و از سوی دیگر اخلاق مداری و قانون‌پذیری است.

وی افزود: خوشبختانه در شرایط امروز با توجه به وجود رویکردهای مثبت نسبت به محیط زیست و افزایش آگاهی و دانایی مردم و مسوولان در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و روند افزایشی مطالبات زیست محیطی درجامعه گواه راستینی بر این مدعاست.

دانیالی گفت: در زمینه اخلاق مداری و قانونپذیری نیز جامعه رو به رشدی داریم که چنانچه با شفافیت به روشنگری در بین آنان بپردازیم با رفتارهای همسوتر با محیط زیست از سوی آنان رو به رو خواهیم شد که کاهش تخلفات شکار و صید در مناطق تحت پوشش و گرایش آلوده کنندگان محیط زیست به بهسازی محیط؛ نتیجه این روشنگری محسوب می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان کرد: روح احسان و نیکوکاری نسبت به سلامت جسم و روح و سعادت دیگران که در این ماه جلوه گری خاصی دارد نیز انگیزه های قدرتمندی را به ما می دهد که در حفظ منافع درازمدت خود و فرزندانمان با دل و جان بکوشیم و به وظایف اخلاقی و قانونی خود در نگهداری از منابع محدود حیاتی سرزمین و پوشش گیاهی و جانوری در طبیعت و فضاهای سبز دست کاشت؛ بیشتر و بهتر عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی