English

استاندار کرمانشاه:

هر مدیری در ایجاد اشتغال قصور کند، عزل می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: نرخ بیکاری حاصل عملکرد مدیران است و نیاز داریم برخی مدیران را تغییر دهیم و در این راستا هر مدیری در ایجاد اشتغال قصور کند، وابسته به هر کجا باشد، را عزل می‌کنم.

هر مدیری در ایجاد اشتغال قصور کند، عزل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند ضمن تأکید بر لزوم به‌کارگیری برنامه‌های راهبردی بری ایجاد اشتغال در کرمانشاه، ابراز داشت: ایجاد اشتغال و مهیاسازی فضای کسب‌وکار کرمانشاه مطلوب نیست و اصلی‌ترین علت هم ساختار اداری است.

وی در نشست با اعضای شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت (حمد) اظهار کرد: روحانی رئیس‌جمهور همه ملت است، چه کسانی که به او رأی داده‌اند و چه کسانی که به دیگر کاندیداها رأی داده‌اند و من نیز استاندار همه مردم استان هستم.

بازوند با بیان این مطلب که تسهیل گری و بهبود کسب‌وکار باید محوریت کار ما در تشویق سرمایه‌گذاران باشد، ابراز داشت: نقد اگر سازنده باشد در جامعه تولید امید می‌کند و بسیار ارزشمند است و می‌تواند چراغ راه مدیر باشد اما تخریب نقطه مقابل نقد است و امید را در جامعه از بین می‌برد.

استاندار کرمانشاه

دفاع از منافع کرمانشاه باید خط قرمز همه جناح‌های سیاسی باشد

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: حواشی سیاسی و جناحی انرژی و‌ نفس استان را می‌گیرد و برای توسعه کرمانشاه نیاز به همدلی و هم‌افزایی داریم و باید همه روی منافع استان به اجماع نظر برسیم و دفاع از منافع استان خط قرمز همه جناح‌های سیاسی باشد.

وی بابیان اینکه در نظام اداری مشکلات ساختاری داشته و‌ نیاز به تغییرات امیدآفرین داریم‌، اظهار کرد: نباید در مقابل تغییر مقاومت کنیم.

بازوند افزود: در زمان زلزله تنها چند مدیر را در حد مدیریت بحران دیدم. اما تا می‌خواهیم مدیری را تغییر دهیم با مقاومت شدید شبکه حامیان آن‌ها مواجه می‌شویم که از کانال‌های مختلف فشار می‌آورند تا مانع از تغییر شوند.

استاندار کرمانشاه از بیکاری به‌عنوان زلزله خاموش استان نام برد و افزود: این بحران در حال متلاشی کردن بنیان روحی و روانی خانواده‌های کرمانشاهی است. اما به حول و قوه الهی در حال تدوین برنامه‌ای دقیق برای حرکت در مسیر مهار این هیولا در سال ۹۷ هستیم.

وی با بیان اینکه یازده سال است مردم کرمانشاه اسم پالایشگاه آناهیتا را می‌شنوند، گفت: این پروژه اگر بیش از این به حال خود رها شود و پیگیری جدی صورت نگیرد، اعتماد مردم مخدوش می‌شود.

استاندار کرمانشاه ایجاد اشتغال را امری راهبردی برای محک مدیران استان عنوان کرد و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند نسخه شفابخش توسعه اقتصادی کشور است که باید به شکل مردمی و با در نظر گرفتن جوانب فرهنگی اجرا شود ‌تا به توفیق برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه