English

معاون بهره‌برداری شرکت ذوب آهن خبر داد

افزایش تولید شرکت ذوب‌آهن اصفهان در ۱۱ ماهه سال ۹۶

معاون بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن اصفهان از افزایش تولید شرکت ذوب‌آهن اصفهان در 11 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش تولید  شرکت ذوب‌آهن اصفهان در 11 ماهه سال 96

به گزارش  خبرگزاری موج از اصفهان، اردشیر افضلی با اشاره به افزایش تولید این شرکت در 11 ماهه نخست سال جاری گفت: تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به 11 ماهه اول سال گذشته افزایش 25 درصدی در تولید کک، افزایش حدود 6 درصد در تولید بخش فولادسازی و افزایش بیش از 11 درصد را در تولید آگلومره رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه  شرکت ذوب‌آهن اصفهان در آستانه پنجاه سالگی قرار دارد، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی نقش مهمی در شکل‌گیری صنعت فولاد کشور ایفا کرده و امروز نیز در ابعاد مختلف به بالندگی و توسعه خود ادامه می‌دهد.

شرکت ذوب اهن

افضلی ضمن اشاره به تنوع تولیدات  شرکت ذوب‌آهن گفت: این شرکت به ویژه در بخش نورد، در کشور منحصر به فرد است و قادر به تولید محصولاتی همچون تیرآهن بال پهن، ریل و مقاطع مختلف است که در کشور تنها تولیدکننده این محصولات محسوب می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن به فعالیت‌های زیست محیطی این شرکت در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت از 15 سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای کاهش مصرف آب انجام داده که حاصل آن صرفه‌جویی 50 درصدی در این زمینه است. در ضمن این شرکت که از پساب زرین‌شهر برای تأمین آب خود استفاده می‌کند، اقدامات جدیدی برای استفاده از پساب شهرهای اطراف آغاز کرده که تأثیر چشمگیری در کاهش مصرف آب خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه