English

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی:

نباید با برگزاری اردوهای غیرضروری جان دانش آموزان را به خطر انداخت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با برگزاری اردوهای غیرضروری علاوه برتحمیل هزینه‌های سنگینی به آموزش و پرورش، جان دانش آموزان را نیز به خطر انداخت.

نباید با برگزاری اردوهای غیرضروری جان دانش آموزان را به خطر انداخت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد درباره وضعیت برگزاری اردوهای دانش آموزی در کشور، با بیان اینکه نباید با برگزاری اردوهای غیرضروری جان دانش آموزان را به خطر انداخت، گفت: خروج اردوهای دانش آموزی از ملی به استانی تصمیم مناسبی است اما باید در این راستا اردوهای زیارتی و راهیان نور به صورت استثنا در نظر گرفته شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که استان‌های مختلف ظرفیت برگزاری اردوهای علمی را دارند نباید این اردوها به خارج از استان انتقال یابند زیرا با توجه به اینکه شرایط جاده‌های کشور مناسب نیست، ضرورتی برای برگزاری این اردوها در خارج استان احساس نمی‌شود.

کوچکی نژاد افزود: نباید با برگزاری اردوهای غیرضروری علاوه برتحمیل هزینه‌های سنگینی به آموزش و پرورش، جان دانش آموزان را نیز به خطر انداخت.

اردوی دانش آموزی

وزارت آموزش و پرورش در  انتقال اردوهای ملی به استانی  تعلل نکند

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای انتقال اردوهای ملی به استانی به استثنای اردوهای زیارتی و راهیان نور تعلل نکند؛ این امر باید هرچه سریعتر در قالب یک بخشنامه به طریق سراسری اجرایی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استانی شدن اردوهای دانش آموزی راهکاری برای جلوگیری از حوادث انسانی است، یادآورشد: اردوهای زیارتی و راهیان نور توجیه منطقی دارد که در راستای  اردوهای ملی برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه