English

جعفرزاده ایمن آبادی؛

حرفی که شهدا و امام شهدا از آن راضی باشند عنوان می کنم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حرفی که شهدا و امام شهدا از آن راضی باشند با کمک خدا عنوان می کنم.

حرفی که شهدا و امام شهدا از آن راضی باشند عنوان می کنم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 79 قانون اساسی گفت: از آنجائیکه اسم من در جریان رسیدگی به طرح دو فوریتی مربوط به سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور لازم است توضیح دهم که برداشت ما این است که می توانیم از تریبون مجلس آزاد صحبت کنیم.

قرار نیست از این تریبون برای رأی جمع کردن صحبت کنیم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عبارتی قرار نیست از این تریبون برای رأی جمع کردن صحبت کنیم و آنچه که حق است و شهدا را شاد می کند بیان کنیم.

وی گفت: مصوبه ای که در این نشست در خصوص سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور داشتیم، ظلم بزرگی به خاندان شهدا است و من با اعلام مخالفتم انجام وظیفه کردم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال نمایندگان به هر دلیلی با یک فوریت طرح مذکور موافقت کردند، این مصوبه به عدالت و درستی نبود و من با خدای خودم می دانیم که حق و حقوق مردم را از این تریبون عنوان کرده ام و ترس و خوفی از کسی ندارم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان مستقلین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرفی که شهدا و امام شهدا از آن راضی باشند با کمک خدا عنوان می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه