English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

۶۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اصفهان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: هفته احسان و نیکوکاری همه ساله از 14 اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

600 هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اصفهان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شیران  با اشاره به توزیع 600 هزار پاکت نیکوکاری برای کمک به تامین قسمتی از مخارج خانواده های نیازمند همه ساله در آستانه سال نو برگزار می شود، گفت: امسال هم در روزهای 16، 17 و 18 اسفند این رویداد بزرگ با شعار "جوانه لبخند می کاریم"  در سراسر استان اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به 600 هزار پاکت نیکوکاری در میان دانش آموزان استان اصفهان توزیع شده است، گفت: چهارشنبه 16 اسفند ماه جشن نیکوکاری با به صدا درآمدن زنگ "احسان و نیکوکاری" در سه هزار و 456 مدرسه  آغاز خواهد شد و اولین جوانه های لبخند را فرزندان نیکوکار اصفهانی خواهند کاشت.

 کمیته امداد

وی افزود:  225 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، 66 مرکز نیکوکاری، 218 مسجد و 92 پایگاه بسیج در سراسر استان آماده جمع آوری کمک های مردم شریف اصفهان در روز پنج شنبه 17 اسفند ماه خواهند بود.

شیران با بیان اینکه روز سوم جشن نیکوکاری جمعه 18 اسفند ماه در میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار می شود، اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده در این سه روز در کمترین زمان ممکن به دست خانواده های نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به جمع آوری بیش از شش میلیارد تومان کمک در جشن نیکوکاری سال گذشته بیان کرد: ان شاءالله امسال هم مردم شریف اصفهان با حضور گسترده خود، جوانه لبخند را بر لبهای نیازمندان و کودکان بی بضاعت اصفهانی خواهند نشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه