English

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

آغاز توزیع ۸۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته درختکاری و از 15 تا 22 اسفند ماه، 80 هزار اصله نهال رایگان در فرهنگسراهای مناطق و در بین شهروندانی که از طریق کانال تلگرامی و سایت این سازمان ثبت نام کرده اند، توزیع می شود.

آغاز توزیع 80 هزار اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فروغ مرتضایی ن‍ژاد افزود: نهال رایگان از 15 تا 22 اسفند ماه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در فرهنگسراهای مناطق توزیع می شود و شهروندانی که پیش از این ثبت نام کرده اند با مراجعه به این مراکز، می توانند علاوه بر دریافت نهال های خود بروشور آموزشی کاشت و نحوه نگهداری نهال ها را نیز دریافت کنند.

امسال فقط گونه های مقاوم به کم آبی توزیع می شود

وی تأکید کرد: برای حفظ محیط زیست به فرهنگسازی برای مشارکت همگانی در کاشت درخت و حفاظت از آنها نیاز داریم و از این رو، رویکرد و شعار امسال هفته درختکاری، "حفظ درخت، تداوم حیات" تعیین شده و نهال های ارایه شده نیز از 16 گونه مقاوم در برابر کم آبی، آفات و بیماری ها، سازگار و ماندگار در محیط زیست هستند که با هدف اجرای اصول "خشک منظرسازی شهری" به صورت رایگان بین شهروندان توزیع می شود. 

مدیر عامل سازمان پارکها

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت:از امسال هیچ گونه گیاهی با نیاز آبی زیاد در طرح های توسعه ای فضای سبز شهر اصفهان کاشته نخواهد شد و علاوه بر آن از چمن های با مصرف آب کم در طرح های توسعه ای شهر استفاده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه