English

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

طرح ملی کتابخانه گردی در ۲۵ کتابخانه استان اصفهان اجرا می شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: طرح ملی «کتابخانه گردی» در 25 کتابخانه استان اصفهان به مناسبت 17 اسفند ماه، چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌ شود.

طرح ملی کتابخانه گردی در 25 کتابخانه استان اصفهان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج  از اصفهان، امیر هلاکویی اظهار داشت: با تشکیل ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و ادارات شهرستان، توسعه کمّی و کیفی کتابخانه‌ها و نیز اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی-ترویجی؛ جایگاه ساختاری نهاد به تدریج ارتقا یافته و امروز در آستانه چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد، شاهد اثربخشی ملموس آن در حوزه ترویج کتابخوانی در میان سایر دستگاه‌های متولی امر کتاب و کتابخوانی هستیم.

طرح کتابخانه گردی

وی با اشاره به اینکه کتابخانه به عنوان مهم‌ترین رکن ساختاری نهاد به مدیران و متولیان فرهنگی کشور و عموم مردم بیشتر شناسانده شود تصریح کرد: در طرح «کتابخانه گردی» عموم مردم و مدیران اجرایی استان و شهرستان‌ها ضمن حضور در کتابخانه و آشنایی با تلاش های ارزنده کتابداران، خدمات، روند فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند.

گفتنی است؛ با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال 1382 به عنوان نهاد عمومی آغاز به کار کرد و طرح ملی کتابخانه گردی به همین مناسبت همزمان در ۴۶۷ کتابخانه عمومی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه