English

آیت الله علم الهدی:

صدا و سیما از جریان‌های ارزشی دفاع کند

امام جمعه مشهد گفت: صدا و سیما باید بدون ملاحظه‌کاری از جریان‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب‌نشینی نکنند.

صدا و سیما از جریان‌های ارزشی دفاع کند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: صدا و سیما باید بدون ملاحظه‌کاری از جریان‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب‌نشینی نکند.

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در گردهمایی مسئولان نواحی صدا و سیما تصریح کرد: صدا و سیما در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر بیشترین سهم را دارد .

وی افزود: صدا و سیما بیشترین مخاطب را در بین رسانه ها دارد و مسئولیتش در قبال فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر رسانه ها بالاتر است.

صدا و سیما ، سنگر اول برخورد با منکرهای جامعه

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: رسانه ها در دفاع از امر به معروف و نهی از منکر باید چارچوبها را رعایت کنند و این چارچوب ها، اخلاق رسانه ای است که همان صدق، شفاف سازی و مستند بیان کردن مطالب است.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: بزرگترین منکر در بین مسئولان بی توجهی به اخلاق الهی و اخلاق اسلامی است که اگر این توجه مطرح باشد و مسئولان به اخلاق اسلامی عمل کنند ثمره این توجه مسلما مردم دوستی خواهد بود.

وی با اشاره به سرلوحه قراردادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، به ضرورت توجه به تمامی ابعاد و زوایای این فریضه تأکید کرد و گفت : باید با استفاده از ظرفیت رسانه و بهره گیری از قابلیت هنر و و سایر شیوه های مؤثر به تبلیغ و تحکیم معروف ها و زدودن منکرها پرداخته شود .

صدا و سیما بدون ملاحظه‌کاری از جریان‌های ارزشی دفاع کند

آیت الله علم الهدی رسانه ملی را سنگر اسلام خواند و از مسئولان صدا و سیما خواست: بدون ملاحظه کاری از جریان های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب نشینی نکنند.

امام جمعه مشهد با اشاره به این که عموم جامعه به ارزش ها اسلامی پایبند هستند گفت: یکی از توطئه های دشمنان ناامید سازی مردم به ویژه در عرصه های فرهنگی است و از این طریق تلاش می کنند با ایجاد جریان های بی بندوبار فرهنگ را تضعیف کند.

اورسالت رسانه ملی را در تعلیم و تربیت انسانها دانست و افزود: ‌در برخورد با منکرهای جامعه صدا و سیما در سنگر اول است و این نهاد به عنوان مجری شناخته میشود و لازمه یک حرکت ملی است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه