English

بائوج لاهوتی:

عوارض خروج از کشور در سال ۹۷ مشخص شد/ معافیت زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور

عضو فراکسیون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مجلس با بیان اینکه مجلس عوارض خروج از کشور در سال ۹۷ را مشخص کرد، گفت: دولت نمی‌تواند میزان عوارض خروج از کشور را تغییر دهد.

عوارض خروج از کشور در سال ۹۷ مشخص شد/ معافیت زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اینکه مجلس رقم عوارض خروج از کشور در سال 97 را تعیین کرد، گفت: نمایندگان مردم پیشنهاد دولت درخصوص مبلغ عوارض خروج از کشور را تصویب کردند؛ به این صورت که عوارض خروج از کشور برای سفرهای غیر زیارتی 220 هزار تومان و سفرهای زیارتی مشابه رقم سال جاری مصوب شد این درحالی است که زائران اربعین از پرداخت این عوارض معاف شدند.

افزایش پلکانی عوارض خروج برای سفرهای دوم و سوم

افزایش پلکانی عوارض خروج برای سفرهای دوم و سوم

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس در بودجه سال 97 رقم عوارض خروج از کشور و نحوه افزایش آن را به صورت قطعی مشخص کرد و دولت نمی‌تواند این میزان را تغییر دهد و موظف به اجرای آن است؛ مجلس با افزایش پلکانی عوارض خروج از کشور نیز موافقت کرد یعنی مسافران در سفرهای دوم 330 هزار تومان و در سفر سوم 440 هزار تومان باید عوارض خروج از کشور بپردازند.

به گزارش موج، عوارض خروج از کشور در لایحه پیشنهادی سال 97 دولت افزایش سه برابری داشت که مجلس نیز این پیشنهاد را بدون تغییر تصویب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی