English

به خاطر حمایت از مردم مظلوم یمن؛

جمهوری اسلامی مورد بازخواست قرار می گیرد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با انتقاد از سازمان ملل گفت : جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از مردم مظلوم یمن مورد بازخواست قرار می گیرد.

جمهوری اسلامی مورد بازخواست قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ؛ حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز اظهار کرد: سازمان ملل کارکرد واقعی خود را از دست داده و به جای آنکه در برابر کشورهای متجاوز به یمن نقش ایفا کند، حامی این کشور مظلوم را مورد بازخواست قرار می دهد.

امام جمعه تبریز افزود: قطعنامه هفته گذشته ی ضد ایرانی انگلیس که با وتوی روسیه همراه شد، نمونه بارزی از تلاش های کشورهای غربی علیه ایران است که به فرموده ی مقام معظم رهبری نگاه کشورما در حوزه سیاست خارجی باید به شرق بوده و توجهی به سیاست های غربی نشود.

نمازجمعه تبریز

آزادسازی اقتصاد کشور با حذف دلار 

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به حذف دلار از مراودات تجاری ایران خاطرنشان ساخت : آزادسازی اقتصاد کشور و مقابله با تحریم های آمریکا با حذف دلار تحقق خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود درخت را گرانبهاترین آفریده ی خدا دانسته و اظهار داشت : بر همه ما لازم است که در این ایام همگام با شهرداری و منابع طبیعی نسبت به کاشت درخت اقدام نماییم.

تجلیل از دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم 

در نماز جمعه این هفته از آقایان امیرحسین شمالی، امیرعلی عطاریان، ارشیا عطاریان، سیدحسین شمشیری و میرحسین عظیمی دانش آموزان حافظ کل قرآن کریم از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی