English

امام جمعه سیرجان :

نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا شکست خورد

امام جمعه سیرجان گفت : نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا در مورد ایران ناشی شکست های پی در پی سیاست های استکبار در سوریه ، عراق ، بحرین و یمن است.

نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا شکست خورد

به گزارش خبرگزاری موج، امام جمعه سیرجان در سخنرانی امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به رد قطعنامه ضد یمنی آمریکا و انگلیس در نشست شورای امنیت اظهار کرد: نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا شکست خورده است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود: مقاومت و همبستگی بوده که تاکنون هم توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه نظام اسلامی را نقش بر آب کرده و ملت ما را پیروز میدان کرده است.
وی با محکوم کردن دخالت آمریکا در یمن ، سوریه ، عراق و کشورهای منطقه افزود : امروزه ملت ها هستند که تصمیم گرفته و قدرت از آن ملت ها است و خوب بود که طی چندین سال گذشته سردمداران استکباردرس می گرفتند و به این نتیجه می رسیدند که هیچ قدرتی نمی تواند مقابل ملت ها بایستد.
وی گفت : نشست سازمان ملل به بازیگری آمریکا در مورد ایران ناشی شکست های پی در پی سیاست های استکبار در سوریه ، عراق ، بحرین و یمن است و عربستان امروز خود به این نتیجه رسیده که شکست خورده است و این مردم یمن و بحرین پیروزشدند و خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه