English

امام جمعه یاسوج:

مردم نیازمندان را فراموش نکنند

امام جمعه یاسوج با اشاره به هفته نیکوکاری گفت: مردم نیازمندان را فراموش نکنند.

مردم نیازمندان را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت جانباختگان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، اظهار کرد: حقیقتاً این حادثه دلخراش بود و برای همیشه در ذهن مردم این استان می‌ماند.

امام جمعه یاسوج در ادامه از ادارات مختلف استان، بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای امدادی، کوهنوردان، جمعیت هلال‌احمر و به ویژه مردم مناطق پادنا و سی‌سخت که در این روزها تلاش‌های زیادی برای انجام عملیات جست‌وجو و انتقال اجساد جانباختگان متحمل شدند، تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهبود شرایط آب و هوای در ارتفاعات دنا، پیکرهای جان‌باختگان هر چه سریعتر تحویل خانواده‌های داغدار شود.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیکوکاری اشاره کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمندان را فراموش نکنند و تا جایی که می‌توانند به آنها کمک کنند.

حجت‌الاسلام حسینی به وفات ام‌البنین(س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت مظهر صبر و مقاومت بود که چهار فرزند خود را در واقعه کربلا از دست داد که بیانگر ولایتمداری آن حضرت بود و به همین خاطر این روز را روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری کرده‌اند.

حسینی به روز 15 اسفند، روز درختکاری اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در سطح جامعه ترویج داده شود چرا که درخت مظهر حیات و رویش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی